clodiz Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Var innom fastlegen i dag,mista den lille (SA) sist uke:(. og siden me har strevet så lenge for å bli gravide ville eg bare hørre om det fremdeles var muligheter for ein liten ny spire til oss.... Men det eg ikke blir klok på er alle dissa forkortelsane.. IKM,MA osv.. sikkert ett dumt spørsmål,men man blir ikke klokere av å tie heller:) Og har også myyyye forskjellig om når man kan prøve på nytt.. Legen sa 2 menser,men andre sier "kjør på". Noen som har erfart noe?? Viiiil så gjerne bli gravid så fooort som mulig...
attpåklatt!! Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Trist å høre... Eg ville prøvd å levd som normalt igjen... ikke tenke så mye på el og ikm enda... skal dytte opp en oversikt til deg!!! Lykke til videre!!!!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 jeg ringte legene på legevakta i oslo for å høre. Hadde en spontan abort i går faktisk. De sa det samme alle sammen. det er bare å kjøre på. Men man skal vente til absolutt alle blødningene har stoppet. først da er livmoren klar igjen.
clodiz Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 Tusen takk:) Må liksom ha kontroll på alle bregrepa:):) prøver å la værr å tenke for mye på å bli gravid,men det okuperer tankene mine nokså ofte for det om.... Kanskje snart e det vår tur;)
clodiz Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 hmmm...ja...må vel det ja:) fingers crossed.... Prøver du nå??
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 vel, jeg hadde spontanen i går, dvs, er ennå ikke ferdig med å blø og ha vondt Men skal love deg at jeg/ vi prøver igjen så fort jeg har stoppa å lekke. he he Vi er så innmari klare for barn nå, og det er dypt savnet. Vært en skikkelig turbulent tid denne prøvingen. Vi satser på at alt ordner seg nå tenk så artig å kunne dele ut positive grav. tester til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå