Gå til innhold

Bittelite romantisk bryllup.... Flere? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å gifte oss til sommeren! :o) Veldig spennende!! Vi er nesten helt sikre på at vi ønsker oss et lite bryllup, med bare aller nærmeste familie, så billig som mulig slik at vi får oss et mer eksotisk reisemål..! Ikke bestemt oss for om vi skal ha det i Norge eller utlandet...!

Det jeg lurer på er om noen har tips til et slikt lite, romantisk bryllup! Ingen detaljer er ordnet, så alle forslag blir mottatt med takk:o)

Er det flere som tenker i disse baner?

Kanskje vi kan ha en idèmyldring?

Mvh

Skrevet

vi skal ha et lite bryllup for bare den nærmeste familien. Vi gifter oss i kirken (har funnet en liten, intim kirke som passer siden vi ikke blir så mange) og skal ha middag på en koselig restaurant (ikke vanlig restaurant) hvor vi får vår egen sal. Vi skal spise tre-retters og får servert drikke til maten, samt kaffe og kake. Tror det blir koselig og midt i blinken for oss!

Skrevet

Oy, det hørtes jo kjempekoselig ut!! =) Vi tenkte å ikke gifte oss i kirken vi da, håper veldig på at sorenskriveren kan ha et annet alternativ for oss enn kontoret sitt, men har ikke fått sjekket det skikkelig enda...! Veldig koselig at dere skal på restaurant da, men blir ikke det fryktelig dyrt? Skal du ha ordentlig brudekjole og alt da eller?

Skrevet

ja, har kjøpt kjolen. Den har jeg brukt litt penger på. Falt skikkelig for den, skal tross alt bare gifte meg en gang.

Det koster 20-25.000,- for middag for alle. Det er faktisk inkl overnatting for alle gjestene også (vi blir 15 stk til sammen, nesten alle er par). Restauranten er på et gods, så det er litt spesielle omgivelser og setter en romantisk ramme på hele bryllupet. Tror det blir veldig bra!

Vi slipper å bruke masse penger på invitasjoner, bordkort, pynt, servietter osv. Og kaken får vi der, så den slipper vi også å kjøpe. Vi har heller ikke tenkt å ha fotagraf, for faren min er hobbyfotograf og ganske flink. Har venner som brukte masse penger på fotograf, men som valgte å bruke amatørbildene til takkekort da de ble finest!

Skrevet

Ja, vi skal ha et bittelite bryllup! :-) Kun oss og forloverene!

Mindre enn det får du ikke? :-)

Men da sparer vi ikke på noe! Det er vår dag! Vi unner oss alt vi har lyst på!

Tar med datteren vår til fotografen før vi skal ut å spise. Forøvrig så er det heller ingen som vet at vi skal gifte oss, vi ønsker ikke noe oppstyr.

Moren min er barnevakt under påskudd av at vi skal i bryllup - og det er jo sant! he he!

Gjest irismor
Skrevet

Vi gifter oss på plenen utenfor hytta vår =)

Vi blir ca 24 stk det er bare nærmeste familie, og presten med kone.

Selskapet holder vi samme sted. Med enkel bevertning.

Vi er begge skilt og denne gangen ønsket vi oss et lite koselig bryllup.

Gjestene blir tatt i mot med champis og jordbær. Etter vielsen blir det spekemat, eggerøre og potetsalat. Som nattmat blir det grillmat.

Vi skal ha et stort partytelt i tilfelle det blir regn.

Så bryllupet blir lite og enkelt, akkurat som vi ønsker det. Og veldig romantisk da =)

Skrevet

Det er forskjell på et lite hyggelig bryllup og et lite, hyggelig bryllup. Går ut fra at det er det siste dere håper på ;o)..

Unnskyld! Bare måtte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...