Gå til innhold

hvilke ammeinnlegg er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

natusan, avent eller coop sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av de. Ull er det eneste som duger uansett årstid;)

Skrevet

syns ingen av dem er best. holder meg til ull ammeinnlegg. har kjøpt noen som er ekstra tykk i midten.

min jordmor sa at hvis man får såre brystvorter,så kan "papir" innlegg gjøre det verre.siden "papiret" sitter fast i brystet.

Skrevet

Jeg har også fått tips om ull! Skal visst ikke størkne fast da, også slipper man å bli kald når det blir vått og få brystbetennesle og herk...

Skrevet

ok, men må man ikke ha himla mange ullinnlegg da? Vet ikke hvor ofte de skal skiftes jeg da..... Tenkte å bruke slike engangsinnlegg når jeg er inn og ull når jeg skal ut.

Skrevet

Jeg synes Cicco sine(skrives det slik tro?) er best. Fåes på apoteket. De er store og myke.

Natusan sine synes jeg dekket for lite av brystet,i hvert fall de første mnd når melken kom bare du så på brystet;O).Er dumt å måtte sjekke hele tiden om den ligger der den skal.

Skrevet

Jeg har kjøpt en pakke med Chicco på apoteket. De ser fine ut. Myke på ene siden og litt plastaktig på utsiden. Også har de en liten tape sånn at de skal sitte fast i bh-en. Har ikke prøvd de enda, men de ser ganske supre ut.

Har lest et sted at det ikke er så lurt å ha ull helt innerst jeg? At de kunne henge fast også?

Skrevet

Forrige gang brukte jeg bare Thermobaby sine ammeinnlegg. De er helt supre, kan ikke få fullrost de nok! Holder på maaaasse melk og kleber ikke. Når jeg gikk ut hadde jeg ammeinnlegg i ull utenpå slik at det ble litt mer isolert :)

Kjøpte coop sine nå bare for å se hvordan disse var i forhold (Thermobaby sine er dyre..eneste minuset). Har ikke fått melk ennå siden lille Axel ikke har poppet ut enda, men etter hvordan de kjennes ut så kan de ikke sammenlignes.

Skrevet

hei.

hvis du går inn på www.lanacare.com under produkter.

så kan du lese litt om ull ammeinnlegg. du kan ikke bestille fra siden. men så får du litt info om det.

å det anbefales 2 par til hele ammeperioden.

Skrevet

Jeg vet ikke jeg, aldri ammet før, men jeg har i alle fall kjøpt en eske med Chicco innlegg. Har i tillegg tenkt å kjøpe to par i ull. Hører flere si at det renner gjennom ull-innleggene, men på nøstebarn sine sider så står det at man bare kan klippe et lite hull mellom lagene og putte et papirinnlegg inne i der. Da får man ull innerst mot brystet, mens man får litt ekstra oppsuging med papirinnlegg utenpå der. Ellers tror jeg nesten bare man må prøve seg frem..

Skrevet

du kan bruke ull innerst også har du papir innlegg utpå.

Skrevet

Det kommer an på hvor mye du lekker. Det er veldig individuelt. Lekker du mye er Natusan sine bortkastede penger. Det holder heller ikke med bare ullinnlegg om du lekker mer enn bittelitt. Da får du sånne nydelige våte flekker på hver pupp :)

Skrevet

Hvor får man kjøpt Thermobaby-innlegg? Har ikke sett disse før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...