Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som må ha en dupp på sofaen på ettermiddagen? jeg er blitt sååå trøtt på e.m at jeg sovner fort en lang stund på sofaen om ikke ungene vekker meg. Tror spira suger all energi ut av meg jeg!

(5+3)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her- ligger å orker så vidt skrive-

+ døøøøøøds mett etter en hel fjordland biffsnadder- glemte at magen har sluttet å fordøye...

trøøøøttt

Skrevet

der er vi visst flere..:) går ikke en dag uten at jeg slokner et par timer på ettermiddagen..:)

Skrevet

Jeg har hatt to nattevakter nå.. Skulle prøve å komme meg opp i vetu tid, men dt gikk dritt gitt... Våknet halv tre, samboer kom hjem. Gikk og la oss (skulle baaaare sove en time..) og våknet klokka 19... Jeg er helt håpløs om dagen..

Skrevet

heisann!! nå har jeg våknet igjen:) AAAHHH:) deilig:) ble noen timer i kveld oxo gitt:)

Nå sitter jeg og knasker på tyrkisk pepper og toffin:) ser jjeg var dødsmett iste- momser nå jeg:) Sover vel dere andre oxo da tenker jeg? :)

Skrevet

Hehe... Syns jeg er sulten støtt jeg nå... Haff... Og har ikke noe digg her hjemme nå... :( Men brødskive med makrell i tomat, ller flykrasj som det også kalles var veldig godt...

Skrevet

Duppen er det deiligste med hele dagen! Så deilig å bare døøøøøse.... :) Men gleder meg til energien kommer tilbake igjen. Ikke så lett å sove med to små tasser som løper rundt.

Skrevet

fått litt dilla på rundstykker ( sånne frosne som du varmer i ovnen) med smør- smelter jo så deilig!!! og helst jarlsbergost på- og maaaasse melk å drikke:)

MMMMMMMMMMMMMMM :)

Jeg har også termin i juni- 5 eller 7, litt usikker jeg.. men du da?

tror jeg er 5+5 eller no sånnt i dag:)

Skrevet

Ja uff, meg kunne dere bare beg. å kalle "soffaduppen"

Er helt ødelagt når det nærmer seg barnetv tid jeg.

Før sleit jeg med holde sønnen min våken til etter barnetv.... Men nå er det gubben som må slite som pokker med å underholde både meg og lillegull hihi!

Skrevet

He he...ja vi sovner på sofaen, våkner til distriktsnyhetene og legger oss sent om kvelden. Ja man får ikke sove når man nettopp har sovet jo!

Skrevet

Jepp, Må ligge litt til lading her og!

Ble nesten litt flaut i dag.. Var og fikk satt noen nåler mot kvalmen, og sovna likegodt på benken. Da han akupunktøren kom inn,skjønte jeg ingenting. Skulle jo ligge en halvtime, og jeg hadde jo akkurat legt meg ned...

eh, not! Der hadde jeg ligget og virkelig "dratt fram litt tømmer", for å si det sånn....

;o)

Skrevet

Ler* Nå skjønner jeg plutselig hvorfor det er mindre aktivitet her enn på bligravid. Sov godt da, alle gravide:)

Skrevet

Trollpia, tror du har helt rett! var akkurat det jeg tenkte da jeg leste hovedinnlegget!!!

Skrevet

Urk.. Det er slitsomt å være så trøtt.. Hehe.. Gruer meg til de ukene på turnusen min jeg har 4 dagvakter på rad... Stå opp kl 5... Jiiiiha! Blir nok en dupp, på sofan da ja..

Skrevet

Huff ja, jeg sover på sofaen flere timer til dagen, og resten av tida har jeg en slags "inni-meg-selv-opplevelse". Dvs. jeg føler jeg ikke er helt med, om dere skjønner. Alltid pittelitt redusert..

Men det er fint i min egen lille boble og, bevares:-)

Skrevet

Blir så trøtt av en liten arbeidsøkt, vettu. Man faller liksom sammen av slitsomhet...Orker liksom ikke holde kroppen oppe når man først har satt seg...he he gjesp!

Skrevet

Dupp og dupp. Jeg flytter meg bare fra den ene sofaen til den andre jeg føler jeg.....Orker ikke ta et tak her hjemme i det hele tatt. Har derimot vasket to maskiner med klær idag, men ved nærmere ettertanke så er det vel strengt tatt vaskemaskinen som tar seg av hele jobben...så...

Lurer på hvordan dette skal gå....Neste uke skal jeg på et kurs med jobben hvor programmet varer til kvelden og det er middag....grøssssssss

Og så har jeg INGENTING å ha på meg heller.......

Skrevet

Gjeeesp... ble trøtt bare av å lese denne tråden jeg. Tror jeg kan si at jeg er trøttest rundt 12 og 15 hver dag. Helt kake. Har tatt meg selv i å sovne på forelesning med hodet i hånda. Ikke er jeg spesielt våken på kvelden heller. Etter 21, så er det egentlig bare å legge seg. Har fått beskjed av GU om å hvile når kroppen sier det. Ikke presse meg til å gjøre noe som helst som jeg ikke orker, (da begynner jeg bare å blø igjen) så da blir jeg her på sofaen en stund til jeg ;)

Skrevet

he he...ja å sette på klær er omtrent det eneste jeg gjør også. Men det hjelper liksom å si at man har vasket klær. Da høres det mer slitsomt ut. he he

Hvordan er det med deg ellers M@mi??

Skrevet

Jeg også!! Synes jo så synd på meg selv om dagen.. Vi måtte flytte ut av leiligheta vår og inn i huset vi driver og pusser opp fra ene enden til andre enden, og som ikke er innflyttingsklart. Men her bor vi da.

Jeg er kjempesliten! Det henger i etter at vi dreiv å flytta forrige uke. Og når bor vi i stua,- der vi nå har kjøkken (som er ei brødfjøl med kniv), soverom (lagt ut madrassene på gulvet) og stue da, da vi har sofa og bord her.. Ellers er det hengt opp plastikk da, som deler av den delen av stua som er ferdig, altså her vi oppholder oss, og resten av stua. Dette er også gjort for å holde på varmen... Det er iskaldt her nå!!

Off! ja, slitsom! Det tærer på kreftene å ha det slikt. Men vi må nok bare holde ut. Snaaart har vi bad!!;) Har dusja hos naboen hittil, men nå har vi fått varmvann og kan dusje på vaskerommet!! *juhuu* :D

Ja dette er stas! Hvertfall når vi har med å gjøre en gravid kvinne her, med masse hormoner!! (Stakkars sambo!):P

Skrevet

Har begynt å merke hormonene litt jeg......eller rettere sagt så tror jeg det er mer fair å si at mann og barn har begynt å merke det......:)

I tillegg er jeg ofte å se i brødboksen om dagene - gjerne 1,5 timer etter en stor middag...:(

Men det som er virkelig frustrerende er: Natt til idag fikk jeg stor mage !!!!!!!!!!!!!!!!!

Og det er ikke tull - ingen bukser passer, bortsett fra "sløkkasbukser"

Og jeg SKAL skjule dette i mange uker til.hjeeeeelp. Alle gode tips mottas med takk

Og med deg Lone ?

Skrevet

Jeg er oppblåst jeg og. Og merker litt kvalme innimellom. Voksesmertene i underlivet er verst...puh..Det strekker og spenner seg og stikker. Må passe meg for å reise meg brått, da kjennes det som om noe slites i stykker. Det blir bedre etter 12 uker det vet jeg, men det er 6 uker igjen..Jaja, vi har valgt det selv .=)

(5+5)

Skrevet

Jeg også MÅ sove på sofaen etter middag. Men det har jeg igrunn bestandig gjort da, men nå kan jeg jo skylde på graviditeten ihvertfall:o)

Skrevet

Trøtt er bare forordet!!!!!!!! Men problemet mitt er at jeg er stuptrøtt, men får ikke sove......

Hender seg at jeg får meg et kvarter på ettermmiddagen, men blir alltid vekket av et eller annet. På natta våkner jeg alltid etter 4 timer (må på do og tisse) og ligger våken i 2 timer ca før jeg sovner igjen.... Blir jo helt gåen av det her og er trøtt hele dagen....

Fordelen er at jeg er sykemeldt og det slipper i alle fall å gå ut over jobben:) Blir borte fra jobb i alle fall til jeg er i uke 12 eller kanskje lengre også. Så da er jeg så heldig at jeg slipper å gå å skjule ting for kollegaene mine også:=)

Ellers er jeg sulten hele tia og knasker stadig på noe frukt for å prøve å ikke bli dritsvær med en gang. Sluttet å røyke 2. sept og er nok litt ekstra fysen pga det også:) Men jeg har ikke lagt på meg noe ennå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...