Gå til innhold

Uke 18 + Oslo + 30 +

Venter nr 2 i desember 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

er det noen flere her som er i uke 18 fra Oslo og 30+?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 19, close enough? :-)

Vi er en gjeng med førstegangs 30+ i Oslo-området som kommer til å møtes en gang i måneden, bare å slenge seg med. Hadde vårt første treff denne uken og det var utrolig hyggelig og morsomt :-)

Skrevet

Det er close enouh :-) Jeg skal på ultralyd om en uke. Er spent på det. Jeg er forresten førstegangs og er 32 år. Bor i Oslo 11. Fått litt bekkenløsning, men jobber 100 % ennå.

Formen din bra eller?

Skrevet

Formen er det ikke noe å utsette på. Den var faktisk så bra at jeg trodde det var noe galt (av alle ting å bekymre seg om ;-) men etter UL var alt bare fryd og gammen. Du har virkelig noe å glede deg til, skulle ønske jeg ba om flere bilder av vesla :-) En helt uvirkelig opplevelse, spesielt om du ikke har hørt hjerteslag eller noe før. Sprøtt å se at det faktisk lever et lite menneske der :-)

Om du vil bli med på treff så avtaler vi på førstegangs-debatten etterhvert. Det er en hyggelig gjeng på en veldig uhøytidelig greie :-)

Jeg er forresten 33 år og bor i Oslo 12.

Skrevet

Jeg er akkurat kommet meg inn i uke 17 (16++1). Teller det? Er 32 år og førstegangs :)

Skrevet

Hei

Jeg er 17+2, 31 år og førstegangs :-)

Anbefaler at dere følger med på førstegangsdebatten, vi pleier å ha treff for førstegangs 30+ i Oslo :-) Kjempekoselig gjeng!

Skrevet

Heisann

Jeg er i uke 18 (18+2), fra Oslo og er 32 år.

Jeg bor på Ellingsrud og har fått foreløpig termin 10. mars.

Skal på UL i morgen og gruer meg litt. Er så redd det skal være noe galt...

Synes jeg har fått stor mage allerede og det er få bukser som passer lengre.

Kjempemoro å være med på treff for alle 30+-ere som har termin i mars.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei:-)

Jeg har en bukse som passer, og klarer ikke å få meg til å bruke mammabukser allerede. De er jo altfor store for meg :-)

Jeg har desverre fått bekkenløsning. Jobber 100 % enn så lenge, men håper å få redusert sykemelding snart. Sliter meg gjennom dagen.

Håper å kunne være med på treff, og skal følge med på 1. gangsdebatten.

Og på fredag er det ul...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...