Gå til innhold

I går hørte pappaen...... :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøvde "hør hjertet på babyen gjennom tom dorull" i går , og han fikk det til!!!!!!!

Etter ganske mye hit og dit og "jeg hører så mange rare lyder her jeg" så fant han hjertelyden- han hørte den laaaaangt borte da, men var helt sikker på at det var babyhjertet han hørte :-)

det er faktisk første gang pappan hører hjertet så han var storfornøyd han!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så gøy da!

Er litt fristet til å kjøpe lyttehorn jeg.. 150kr er jo ikke så mye. Har babywatcher, men vil ikke bruke den i tide og utide, som man kan med et lyttehorn.

Skrevet

Min samboer hørte også hjertet i går uten babywatcher eller noe. Han bare la øret inntil magen. Gjett om han gliste fra øre til øre =P hehe...

Skrevet

Oj, uten noe ???? bare ved å legge øret til magen...... så kult, det mmå vi prøve i kveld tror jeg ;-)

Skrevet

min samboer hører det ikke enda han sier han er jo i uke 30?? el er det for tidlig og høre det da??

Skrevet

Er 29+4 i dag, men pappaen brukte laaaaaang tid i går altså......prøvde rundt omkring på magen mange ganger.... også måtte han høre litt på mitt hjerte- slik at han skulle høre forskjell ;-) og når han endelig fant "riktig" lyd var det liksom laaangt borte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...