Gå til innhold

Da har jeg satt opp Akropolis-treffet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper vi blir et par stykker iallefall:)

Skrevet

Eg komme... Når me vett kor mange som komme tror eg me sga ringa å bestilla bord. Pleie å ver ganske mange folk dr, de har jo så sinnsykt goe mat.

Skrevet

trodde d va ein italienske me sgo på eg:S

Skrevet

eg komme eg og.men eg trodde og me blei enige om at med sko på la piatza(den italienske)

Skrevet

Vi ble kanskje det:) Husker ikke helt jeg. Skal jeg endre det til den italienske?

Skrevet

Har gullfiskhjerne sjø....

Skrevet

Jeg har enda ikke fått vært med på et Bim-treff da det har kommet mye i veien.Tørr ikke nå si med 100% sikkerhet si at jeg kommer,da jeg må se dagen ann.Har en del komplikasjoner,men håper at dagen blir fin,slik at jeg kan komme.

Skrevet

Jeg har lyst å komme også, Har ikke vært på Bim-treff ennå. Tidene har aldri passet før.

Skrevet

får håpe det kommer endel denne gangen da:)

jeg vil jo heller ha italiensk da, men det er ikke bare jeg som skal mettes her;)

det er det samme for meg, men jeg stemmer for italiensk mat da:P

Skrevet

Vi tar den italienske. Der hadde de glutenfri deig tror jeg, så da kan mumrikka også spise:))

Skrevet

det har heller ikke passet for meg de andre gangene, men tror jeg skal klare å få det til denne gang. men er litt usikker på hvor det er.

Skrevet

DETTE TREFFET ER ENDRET TIL LA PIAZA:)) (samme tid og dag)

Skrevet

ka dag og tid då?? og for kem e dette?? har ikje heilt fått med meg dette eg, hehe

Skrevet

det står på "oppsummeringen", treffet den 19 oktober kl 18:00

i stavanger:)

Skrevet

For november-, desember- og januarmager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...