scubagirl med scubababy Skrevet 6. oktober 2006 #26 Skrevet 6. oktober 2006 Om vi er så heldige å få barn, så ønsker jeg meg 2. 1 jente og 1 gutt. Men om det blir flere tar jeg imot med åpne armer..
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 6. oktober 2006 #27 Skrevet 6. oktober 2006 tror jeg faktisk ender opp med 3..ser for meg 3 søte springende rundt *smile*
Cocoon Skrevet 6. oktober 2006 #28 Skrevet 6. oktober 2006 Tror jeg kunne tenke meg 2, eller kanskje 3...., hmmm... men først må vi få til én....! :-) Tror nok at gubben klarer seg fint med en eller maks to, men vi får se hvordan det går... :-))
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #29 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ønsker meg 3 eller 4 barn. Heller mer mot 4 =) Mannen ønsker seg 2 eller 3. Men først må vi være så heldige å få til én gullunge :-)
Alba44 Skrevet 6. oktober 2006 #30 Skrevet 6. oktober 2006 Åå...si det....ønsker meg så mange som jeg kan få.... *drømmer* men; jammen ikke så lett å få det første, men håper og håper...
Mizz-Lene Skrevet 6. oktober 2006 #31 Skrevet 6. oktober 2006 Drømmer om tre barn... To gutter og ei jente hadde vært helt fantastisk. Vi har en gutt, og nr to lar seg vente på.. Vært prøvere i over to år.. Glad hvis det blir bare ett barn til også..
mammatil3fantastiske Skrevet 6. oktober 2006 #32 Skrevet 6. oktober 2006 Har bestandig sett for meg tre, synes barna har så godt av å ha søsken og da synes jeg tre høres ut som en fin liten gjeng. Har to hittil og håper den tredje er på vei!!!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 7. oktober 2006 #33 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har alltid bare ville ha et, så jeg krysser fingre for at det kommer et lite nurk snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå