Gå til innhold

Hvor mange barn vil dere ha??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir veldig fornøyd med ett,men vil helst ha 5....

tror de fleste ønsker seg 2 eller 3 barn.

stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er eg så babysyk at eg sier 4, men vet det blir nok stopp etter 3... (har 2) tror eg har mye hormoner på "tur" etter spiralen ble fjernet.... fornuften har forlatt meg..

Skrevet

Har to, var usikker på om det ble 3, men det blir d jo, snart :)

Tenker at d kanskje er fint med 4 også, men mannen steiler, så den debatten får vi ta på et senere tidspunkt om jeg skulle føle for det :)

Skrevet

Eg har alltid hatt lyst på mange barn, har fire brødre sjølv og det er heilt fantastisk! Men ein kan jo ikkje planlegge alt. Vil i allefall ha tre om vi får... :)

Skrevet

Samme her, 3 hadde vært perfekt, har to fra før! Jeg synes 3 er et fint tall, ikke for få og ikke for mange :)

Skrevet

Jeg blir gald hvis jeg får ett, men vil hekst ha 3.. sambo vil ha 2! :o)

Skrevet

nja..en fjorten stykker kanskje. He he

Nei jeg vet ikke. Kanskje blir det nok med den tredje som er på vei....vi får se. Jeg er jo 35 over nyttår også..

Skrevet

Jeg vil kun ha to, men er blitt spadd (av utallige) at jeg faar tre.

En foerst, deretter tvillinger. :)

Vil bare ha to for ikke aa bli "outnumbered". :)

Skrevet

heia!!^

Eg vil ha 4...iallefall no, men når den tid kommer, så er ikke det sikkert at eg vil ha meir enn 3.. Føst må vi få nr 1 da.. håper det kan skje snart..

men det vil tida vise...

Skrevet

dette høres kanskje litt rart ut, men hvis vi hadde hatt økonomi til det skulle jeg gjerne hatt 4 barn jeg og vært hjemmemor.

er så synd at penger skal styre fremtidige ønsker. blææææh

Skrevet

Har alltid sagt at jeg kan tenke meg to barn og ikke noe mer. Men etterhvert som tiden har gått uten å blitt gravid har jeg liksom endret litt mening, så nå kunne jeg tenke meg en hel barneflokk:-) Men ender vel opp med to (eller kanskje tre...) Men må no først se om det i det hele tatt blir en da.....

Skrevet

Jeg vil gjerne ha 3, men hvis det ikke går så er jeg fornøyd med den vakre prinsessa jeg allerede har :o)

Skrevet

Jeg vil ha to barn, først en gutt og så kanskje en jente, eller en gutt til...

;o)

Skrevet

Jeg vil ha to tette nå, så vente 4-5-6 år og få to tette igjen... :-)

Det er min drøm, da... For da er de to eldste så gamle at de "kan klare seg litt selv" og hjelpe til i mye større grad med de yngste...

Skrevet

Jeg tenker vi begynner med én. Hvem vet, kanskje vi ikke er særlig god på det å være foreldre, eller ikke føler for flere?

Men selvsagt, hvis jeg får én og synes livet er topp som mor, så vil jeg helst ha tre:) Selv om alt i samfunnet er lagt opp for de med to barn da...

Skrevet

Jeg har egentlig bare lyst til å ha 1 barn, men samtidig har jeg ikke lyst til at barnet skal vokse opp som enebarn.

Skrevet

Jeg vil ha 3 og typen vil ha 4. ...Så vi får se hvordan det blir. :) Mange barn skal det bli uansett: får vi ikke til på egenhånd blir det IVF eller adopsjon! ;)

Skrevet

2 eller 3. Venter til vi har nr 1 på plass før vi tenker på nr 2. Hvis vi synes 2 er litt lite blir det kanskje 3 stykker.

Skrevet

Vet egentlig ikke... Startet med at jeg hvertfall skal ha 2 men nå så vil jeg egentlig 3-5 tenker jeg.

Vet ikke... Hvertfall 3 stk...

Veldig glad for han jeg har nå da=o)

Er på vei i allefall=o)

Klem

Skrevet

Hei!

Kunne tenkt meg 6 jeg, men tror nok vi stopper på 5! :-)

Skrevet

vi vil ha 4 iallefall. Har tre stk no og har startet prøvingen for å få en til.

Skrevet

Kunne tenkt meg 2 barn, men kanskje også 3?? ;)

Skrevet

vi vil ha 4 barn...har en gutt,så om det hadde kommet 1 gutt og 2 jenter så hadde ikke det gjort noe..hehe =) men de blir like høyt elsket uansett kjønn og antall...men det er jeg sikker på er likt for alle foreldre. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...