t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg fikk ikke smokk jeg :-( buuuuhuuuu - urettferdig!!!!! ellers så var jo pakken grei nok, men jeg hoppa ikke akkurat i taket over innholdet da.....
Lillypia Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hva var innholdet i din da? har inntrykk av at innholdet varierer etter hvilket apotek. Jeg hgentet på vitus og der fikk jeg smokk, bleier, våtservietter, tannbørste, tannkrem og en sånn "babyleke". Tror det var alt...
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 HÆÆÆ??? fikk du tannbørste også..... så urettferdig ;-) jeg henta på apotek1 jeg, fikk bleier, våtservietter, leke, tannkrem, barnebok, bind og ettellerannet vann greier som jeg ikke skjønte helt; må sjekke akkurat den ut litt nærmere!!
KrissyL & Aurora Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg og fikk tannbørste i min. Lite og søt... Ellers så syns jeg ikke at den pakken var det aller største jeg har sett. Veldig mye små prøver som bare lager rot på badet. Men men... gøy å få :-)
mensana Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg skrev i en annen tråd her i går at jeg ikke akkurat hoppet i taket over innholdet heller.. fikk bleier, en rangle, tannkrem, en babybok, en vareprøve på nøytral vaskepulver og en BUNKE med papirreklame for alt mulig mellom himmel og jord... Ingen smokk!! Urettferdig!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Var mange ting jeg ikke fikk, bla annet bleier og div andre småsaker....:)men, men...
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 jeg fikk bleier, bind, tannbørste ,tannkrem, våtservietter ,smokk og bitering, og en hud krem...
nutri Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 HÆ?? jeg trodde innholdet var det samme i alle. Men når jeg nå sjekket nettsiden deres står det under innholdslisten ("inneholder bl.a."): "Vær oppmerksom på at innholdet kan variere". dumt, men da så.....
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 jeg fikk: bind tannkrem (til barn) dusjsåpe barnebok fisherprice rangle sånn spraydusj til å ha i ansiktet, eller under bleia bleier fra pampers ...og en hel haug med reklame!! ...ikke noe tannbørste eller smokk... henta min på apotek1 klem, klem
Rosaglede Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Helt elendig innhold i de pakkene ja...skuffa... Fikk ikke smokk
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 Her var det med alt det dere har skrevet+smokk.Så varierer tydeligvis ja...
Hermelina Skrevet 8. oktober 2006 #14 Skrevet 8. oktober 2006 Man kan registrere seg på nett og ta med en utskrift, ellers så tror jeg man kan fylle ut et skjema på apoteket, og så får man en pakke med diverse vareprøver og reklame oppi. Helt gratis! Jeg fikk ikke smokk eller tannbørste i min pakke som jeg hentet i går. Tror det er Alliance apotek, på Strømmen storsenter hvertfall. Men bleier, bind, tannkrem, bitering, bok, også noen hudpleiegreier og noe reklame. Helt greit til å være gratis : )
Hermelina Skrevet 8. oktober 2006 #15 Skrevet 8. oktober 2006 Kan få pakken på andre apotek også da, men som sagt så varierer innholdet noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå