Gå til innhold

Har henta apotekpakken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke smokk jeg :-( buuuuhuuuu - urettferdig!!!!!

ellers så var jo pakken grei nok, men jeg hoppa ikke akkurat i taket over innholdet da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var innholdet i din da? har inntrykk av at innholdet varierer etter hvilket apotek. Jeg hgentet på vitus og der fikk jeg smokk, bleier, våtservietter, tannbørste, tannkrem og en sånn "babyleke". Tror det var alt...

Skrevet

HÆÆÆ??? fikk du tannbørste også..... så urettferdig ;-) jeg henta på apotek1 jeg, fikk bleier, våtservietter, leke, tannkrem, barnebok, bind og ettellerannet vann greier som jeg ikke skjønte helt; må sjekke akkurat den ut litt nærmere!!

Skrevet

Jeg og fikk tannbørste i min. Lite og søt... Ellers så syns jeg ikke at den pakken var det aller største jeg har sett. Veldig mye små prøver som bare lager rot på badet. Men men... gøy å få :-)

Skrevet

Jeg skrev i en annen tråd her i går at jeg ikke akkurat hoppet i taket over innholdet heller.. fikk bleier, en rangle, tannkrem, en babybok, en vareprøve på nøytral vaskepulver og en BUNKE med papirreklame for alt mulig mellom himmel og jord...

Ingen smokk!! Urettferdig!!

Skrevet

Var mange ting jeg ikke fikk, bla annet bleier og div andre småsaker....:)men, men...

Skrevet

jeg fikk bleier, bind, tannbørste ,tannkrem, våtservietter ,smokk og bitering, og en hud krem...

Skrevet

HÆ?? jeg trodde innholdet var det samme i alle. Men når jeg nå sjekket nettsiden deres står det under innholdslisten ("inneholder bl.a."):

"Vær oppmerksom på at innholdet kan variere". dumt, men da så.....

Skrevet

jeg fikk:

bind

tannkrem (til barn)

dusjsåpe

barnebok

fisherprice rangle

sånn spraydusj til å ha i ansiktet, eller under bleia

bleier fra pampers

...og en hel haug med reklame!!

...ikke noe tannbørste eller smokk... :(

henta min på apotek1

klem, klem

Skrevet

Helt elendig innhold i de pakkene ja...skuffa...

Fikk ikke smokk :(

Skrevet

Her var det med alt det dere har skrevet+smokk.Så varierer tydeligvis ja...

Skrevet

Man kan registrere seg på nett og ta med en utskrift, ellers så tror jeg man kan fylle ut et skjema på apoteket, og så får man en pakke med diverse vareprøver og reklame oppi. Helt gratis!

Jeg fikk ikke smokk eller tannbørste i min pakke som jeg hentet i går. Tror det er Alliance apotek, på Strømmen storsenter hvertfall. Men bleier, bind, tannkrem, bitering, bok, også noen hudpleiegreier og noe reklame.

Helt greit til å være gratis : )

Skrevet

Kan få pakken på andre apotek også da, men som sagt så varierer innholdet noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...