Gå til innhold

Til dere som har vært på ul på majorstuen!

Lillypia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

i dag ringte jeg til Majorstuaklinikken for å få time til den 500 kr 3 d ulèn men det var slutt med den pga. d kun var et introduksjonstilbud.. jeg vil vel heller kalle det et lokketilbud for å rette opp et dårlig rykte.

jeg har selv vært hos Dr.Trolle og har KUN positive ting å si om han,men man leser jo mye på nettet om andre,så...

så nå koster det 1000 kr for 3D på gøy som jeg velger å kalle det.. syns det er dyrt,jeg..

Uansett hva alle her måtte si om en lege på Majorstuaklinikken, så er ihvertfall sonografen som har skrevet over her veldig hyggelig og det var en veldig flott opplevelse å ta 3D med ham. Jeg betalte 500,- men tror jammen jeg hadde betalt 1000,- også. Jeg har i utgangspunktet vært litt kritisk til 3D og ment det er unødvendig, men jeg lot meg rive med av introduksjonstilbudet og angrer ikke et sekund. Som førstegangsfødende er det fantastisk å kunne se den lille så klart og så nærme termin. Jeg tror egentlig at gleden over 3D kom etter selve undersøkelsen, når jeg hjemme i fred og ro kunne titte på både film og bilder. Jeg anbefaler ihvertfall sonografen på det sterkeste. Og hva andre her inne måtte si om de ulike legene tror jeg man skal ta med en klype salt...

Bildene fra min time er her: http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/431192

Annonse

lurte på om jeg skulle ta den til 500,- eller 1500,- men så er jeg litt bekymret av meg... så jeg tok den til 1500,- med fosterdiagnostok og jammen var det lurt! dr. molnar oppdaget nemlig at den ene nyren er ikke så stor som den skulle være nå, og jeg fikk en henvisning til rikshospitalet for å sjekke det opp. (skal ikke være noe farlig, man har jo 2 nyrer.. men er glad for at de oppdaget det)

ellers har jeg bare godt å si om klinikken, legen tok seg god tid med å forklare alt og viste på skjermen hva som var hvor..

kan trygd anbefales :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...