Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Er på den evige jakten etter en lang god vinterjakke med plass til stor mage som ser ok ut og ikke koster skjorta. Var på Ni måner i dag og så på en jakke, for så vidt fin den. Hun ga med en XL (!!) til å prøve, og armene og greier var alt for lange, men om ca en måned ville jakka være for liten over magen. Og jeg er 19 uker nå. Det fantes visste ingen jakker beregnet på hele svangerskapet om vinteren mente hun da. Må supplere med skjerf over magen etc. Da tror jeg nok at det holder fint med mine gamle vinterjakker og skjerf... Men om noen har noen supre tips, så tar jeg gjerne i mot! :-)
j@mmen Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hallo!! Ja jeg tar gjerne i mot noen gode tips jeg også. Håper ikke det blir en super kald vinter. Jeg har lurt litt på om jeg skal kjøpe en vindtett tykk ull genser eller noe . Hvis ikke det holder får jeg sy sammen et par gode varme soveposer og rusle rundt i det. Hi hi
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Hehe nå er du inne på noe! Egentlig så er det sikkert et supert marked for sånne sovepose-jakker siden ingen finner noen alrighte jakker. Husk å ta patent ;-)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Så super teit at ingen lager fine ytterjakker til gravide. Man trenger jo ikke lengre armer og sånn fordi om man har stor mage. Blir vel poncho da :-)))
Stirra ner 32+5 Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tror de har cape på H&M. Lang og vid....
rødhette* Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Mamalicious har vinterjakker.. Har ikke sett de på ordentlig, kun bilder på nettsidene dems.. Så vet ikke hvordan disse er, om de vil holde for oss som har stooore mager når vi skal bruke dem.
wonki Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 jeg kjøpte meg en boblejakke til 2hundre krone på lene-v på grunerløkka i oslo denne uken. kjøpte medium og den klare jeg å putte en pute inni så da er jeg klar for vinteren med mage:)
Mille-k Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg skal låne en stor jakke, får heller se litt teit ut i en jakke som ikke passer helt.. men gidder ikke bruke mange penger på en jakke når det ikke er så lenge igjen. Har en svart ullkåpe i "sekke-modell", gammel og umoderne, kanskje jeg bruker den og...
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg tok meg en tur på SparKjøp jeg.. og kjøpte en veldig alright hvit og rosa jakke, som faktisk ser litt kul ut. Det er plass til endel mage i den. Og lengden var ok, jeg har altfor korte jakker selv... Og prisen 199kr!!!!!!!!!!!!!!
cecilie stolt mamma :) Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 Min mamma srtikket meg en Poncho i fjor og den har jeg lfunnet fram nå - ypperlig å bruke når været tilsir det. Og der er det god plass til magen
gladbaby Skrevet 7. oktober 2006 #12 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har en tykk, fin og god omslagskåpe fra tete-a-tete. Tror den kostet 8-900 kroner, men jeg kan bruke den resten av svangerskapet og etterpå, også. Kjøpte den i den lokale mammaklær-butikken, jeg. På HM hadde de ingen!
meny Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg fant en kåpe-jakke(?) i litt A-fasong på B-young til 499,- Er i uke 22 og har bra med mage, men denne kan jeg nok bruke hele tiden bare ved å flytte på knappene. Også har jeg den sikkert etterpå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå