Gå til innhold

Hei, da forlate jeg nok dere for en stund:(

Anbefalte innlegg

Hei igjen..

Idag var samboer til lege.

vi har prøvet i nesten 3 1/2 år å ingen klaff... å i dag kom svare:(

samboer leverte sæd prøve til legen, å der fant de ingen sædceller. å ene testikkel er for liten til produsere noe, så nå blir det videre utforskning på oss. de tok blod prøve av han å svar får vi i neste uke. vi er begge lei oss, men håper de nå under forskningen finner sædceller i den ene testikkelen som kan videre kanskje gi oss en nydeli liten spire!

men jeg blir å forlate dere en liten stund. ska prøve å slappe av å være ilage samboer. han tar dette tungt å det gjør jeg å! men tror det e værst for han. har vært en del tårer i dag. mener ikke å sitte å syte til dere, men jeg tror det er bare dere som er her som kan forstå oss. for jeg vet vi ikke er alene her i verden. jeg vet samboer er redd for at jeg skal forlate han, men har sagt til han jeg fortsatt vil gifte meg med han bare haan gir meg dato. å det blir nok til neste år!:) men siden han er sjømann så kan det hende det blir utsatt noen mnd!

vel, jeg trengte å dele dette med noen, min familie ( pappa og stemor ) vet dette. samboer vil vente litt med å fortelle dette til sin siden ingen av vår famile har vist at vi ha prøvet!

men, jeg kan ikke sitte å tenke på dette hele tiden. livet går videre å det er masse muligheter:) så vi får vente å se etterhvert. jeg vil gi lyd i fra meg i ny å ne, så dere for høre hvordan utviklingen går:)

mange klemmer:)

Fortsetter under...

Åååå, kjære deg. Nå ble jeg blank i øynene min her når jeg leste dette. Veldig trist å høre. Kan tenke meg det er vondt for din kjære mann også. Godt dere får hjelp videre nå.

Ta godt vare på deg selv og din kjære mann nå. Ønsker dere alt godt og håper du kommer snart inn hit igjen. Håper det snart det kan klaffe for dere. Det fortjener du:=)

Stoooor klem

Annonse

hei igjen:)

takk for svar:)

ja jeg støtter han for alt jeg har. å legen sa det var bra jeg var med, slik at jeg fikk minne han på at han er den samme uansett, å jeg elsker han uansett! det finnes masse løsninger. har hatt tårer i øynene i hele dag. å samme med samboer. dette er tøft for oss, men vi takle alt i lag. han er alt, han har mitt hjerte i sin hule hand uansett:)

klem

Uff så trist!!!

Ta vare på hverandre... og det er godt å gråte sammen!!

Tror ikke det er så lett for mannfolkene å få sånne beskjeder, så godt dere snakker sammen om dette!

Stå på!

Lykke til!

Og titt gjerne innom du, selv om det sikkert er lurt med litt pause ja..

God helg!!

'klemme på*

Så trist da :o( Jeg må i alle fall si at det er imponerende at du er så ved godt mot!! ;o) Ta godt vare på samboeren din, tror han trenger deg nå! Lykke til videre med utredning, håper de finner ut av mer snart!

Stoooor klem til deg

PS: Vi vil gjerne høre fra deg :o)

Hei igjen!

klarer vel ikke helt å holde meg unna BIM!

Tusen takk for alle svar.

I dag er dagen bedre enn i går:) vi har begge tydeligvis kommet over det verste sjokket:)

Vi har sittet å lest på nett om div behandlinger, å håper bare å få satt i gang noe så fort som mulig. men må uansett vente til neste uke får å få svar fra legen som hva som skjer videre og resultatet for blod prøven!

klem

Annonse

http://www.fertilitetsklinikken.no/content/view/5/7/

se der det står om tesa/mesa osv.. Står en del der, kanskje det kan være løsningen for dere???

Ønsker dere lykke til videre, og ikke gi opp håpet om en liten spire, er sikker på at den vil komme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...