saharas Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Hjelp går da jeg skulle dra min High Trek med Windoobag opp et trappetrinn på et apotek, så klappet hele vognen sammen!! Det var heldigvis en dame som holdt opp døren for meg, som hjalp meg, så gullet mitt på to mnd falt ikke ut av vognen..Men sånt skal da ikke skje???Vognen må da tåle å bli dratt opp et trappetrinn?? Jeg er livredd for at det skal skje igjen..noen som har opplevd dette?
Stirra ner 32+5 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Tuller du???? Akkurat denne vognen vi har tenkt å kjøpe, jo! :0(
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Den ville jeg tatt med tilbake til forhandler ! Det skal ikke skje, og du skal kunne stole på vognen din. Det må enten være noe feil med vogna du, eller en feil på alle sammen (hvis den var korrekt slått opp da) Hvis det er kun på vogna di, må den repareres eller at du får ut ny. Er det feil på alle å jo alle trekkes tilbake. Det ble jo gjort på en vogn med sånt justerbart håndtak for en tid tilbake (OTH tror jeg)
saharas Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 nei, det er helt sant. Skal dra til butikken i morgen, regner med at jeg får ny vogn. Er jo egentlig veldig fornøyd med denne vognen!
mamma-til-3søte små Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Hei sarahmor! Der jeg kjøpte vognen gikk selger grundig gjennom sikkerhet og vedlikehold av vognen, og det ble da presisert at vognen ikke mått dras opp trappetrinn fordi den kunne klappe sammen. Dette hadde med måten vognen er konstruert for å legges sammen på.. Synd du ikke har fått skikkelig informasjon om dette ved kjøp av vogn, for da hadde du unngått dette.
saharas Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2006 Hei mammatil2! Det fikk jeg ingen informasjon om!! Hvor kjøpte du din vogn? Og hva gjør du når du skal opp et trappetrinn eller to..? Takk for info, skal si fra til selgeren på Babykos i Sandvika!
mamma-til-3søte små Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kjøpte min på Babykos i Bergen. Vognen kan trygt vippes opp på f.eks fortauskanter og et trappetrinn, men blir det flere trappetrinn må vel noen hjelpe med å løfte vognen. Satser på at det ikke blir noe stort problem.. Ja du får si fra til selger i Sandvika, for dette er jo kjempeviktig informasjon om vognen! :-)
mamma-til-3søte små Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Forresten, -hva har du tenkt å bruke i bagen nå til vinteren? Har du noe pose eller skinn eller?
saharas Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2006 Hei mamma-til-2, jeg har et saueskinn, men det begynner å bli trangt i bagen- så jeg lurer på om jeg får plass til pose..? Har du noe å selge eller? Hvor lenge brukte du bagen? Mini er 10 uker, så jeg håper å kunne bruke bagen til over vinteren...
mamma-til-3søte små Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har nettopp kjøpt vognen, (har termin om 14 dager), så jeg har ikke fått prøvd vognen enda. Men den virker ganske lun, så jeg har tenkt å prøve med et skinn i bunnen og en god dyne og et ull-teppe. Ungen har jo nødvendigvis godt med klær på også.. Satser på at det skal holde.:-)
saharas Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2006 joho, nå har jeg vært i butikken med vognen, fått nytt understell, og damen lærte at hun skulle forklare til kunder at vognen ikke må dras opp trapper. Så da er det ute av verden. Det er nok lurt med skinn i vognen, for den har jo sånn lufteanlegg i bunnen, og det kan kanskje trekke litt? Blier nok godt og varmt med en gor dyne og teppe. Lykke til med mini!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå