Gå til innhold

Jeg er -carina- sin hemmelige venn :p

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært å kjøpt noen gaver til deg og Karsten (om jeg ikke har sett feil), jeg hadde ikke peiling på hva jeg skulle kjøpe til deg så Karsten får de største gavene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hemmelige venn!

Nå går jeg og gleder meg til posten kommer! :o)

Er det mammaen til Håvard som er min hemmelige venn (som har glemt å trykke på anonym-knappen?!) eller var det gjort for å forvirre meg?!

Jeg får vente til pakken kommer, så får jeg se om jeg klarer å finne ut hvem du er! :o)

Skal på Posten etterpå og sende avgårde pakke til min hemmelige venn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... *tenker så det knaker*

Jeg skal leke litt Frøken Detektiv, jeg...

(Men nå må jeg gjøre litt husarbeid, skal ha gjester i kveld...) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satans anonymknapp, jeg trykker på den men nicket kommer fordet... sorry altså, men du får ihverfall glede deg til pakken da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he...

Så mammaen til Håvard er min hemmelige venn!

Ja, ja... Jeg gleder meg nå utrolig mye til pakken min allikevel, jeg, selv om jeg vet hvem som har sendt den! :-D

Så gøy å få noe annet enn regninger i posten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gaven!

Det var utrolig koselig! :o)

Egentlig var gaven for stor til postkassa vår, men postmannen hadde den med allikevel. Kom og ringte på døra vår, ekstra-service sa han... :o)

Gleder meg til å teste bade-anda. Har hatt litt problemer med å venne gutten vår til å bade, men nå går det greit. (Ikke mer enn "greit" enda, men når han nå blir stor nok til å begynne å leke litt, blir det nok mer stas håper jeg) Skal pusse opp badet til våren/sommeren og da ønsker jeg badekar! :o)

Og sjokolade var godt! Har ikke spist opp hele enda, men har vært på trilletur i dag. Ble så sliten, så når jeg kom hjem syntes jeg at jeg fortjente en bit sjokolade! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant brevet!

Det var kjempekoselig! :o)

Jeg tror vel at jeg hadde klart å finne ut hvem du er ut fra brevet, selv om anonym-knappen hadde fungeret... Nicket ditt er jo litt avslørende! ;o)

Håper du er like heldig som meg og får en like koselig gave fra din venn! :o)

Kjedelig at du ikke har PC med internett-tilgang hjemme, da... Det må jo bli litt "styr" når du skal DIB'be da?!

Ja, forresten, størrelse 68 i pysj er stort nok det. Karsten var nokså liten da han ble født, bare 2815... Spiser godt og legger på seg, har vel passert 5 kilo nå (skal på 3 mnd neste uke), men bruker vel bare størrelse 62 enda! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...