Gå til innhold

Jeg er -carina- sin hemmelige venn :p

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hemmelige venn!

Nå går jeg og gleder meg til posten kommer! :o)

Er det mammaen til Håvard som er min hemmelige venn (som har glemt å trykke på anonym-knappen?!) eller var det gjort for å forvirre meg?!

Jeg får vente til pakken kommer, så får jeg se om jeg klarer å finne ut hvem du er! :o)

Skal på Posten etterpå og sende avgårde pakke til min hemmelige venn...

Annonse

Tusen takk for gaven!

Det var utrolig koselig! :o)

Egentlig var gaven for stor til postkassa vår, men postmannen hadde den med allikevel. Kom og ringte på døra vår, ekstra-service sa han... :o)

Gleder meg til å teste bade-anda. Har hatt litt problemer med å venne gutten vår til å bade, men nå går det greit. (Ikke mer enn "greit" enda, men når han nå blir stor nok til å begynne å leke litt, blir det nok mer stas håper jeg) Skal pusse opp badet til våren/sommeren og da ønsker jeg badekar! :o)

Og sjokolade var godt! Har ikke spist opp hele enda, men har vært på trilletur i dag. Ble så sliten, så når jeg kom hjem syntes jeg at jeg fortjente en bit sjokolade! :o)

Ja, jeg fant brevet!

Det var kjempekoselig! :o)

Jeg tror vel at jeg hadde klart å finne ut hvem du er ut fra brevet, selv om anonym-knappen hadde fungeret... Nicket ditt er jo litt avslørende! ;o)

Håper du er like heldig som meg og får en like koselig gave fra din venn! :o)

Kjedelig at du ikke har PC med internett-tilgang hjemme, da... Det må jo bli litt "styr" når du skal DIB'be da?!

Ja, forresten, størrelse 68 i pysj er stort nok det. Karsten var nokså liten da han ble født, bare 2815... Spiser godt og legger på seg, har vel passert 5 kilo nå (skal på 3 mnd neste uke), men bruker vel bare størrelse 62 enda! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...