Gå til innhold

********* KLEMME *********

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte bare for å legge ut noen store klemmer.

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig hyggelig=)

Mange klemmer tilbake:=)

Skrevet

jepp... har noen klemmer å gi bort jeg og :o)

Skrevet

Åååå så godt med klem!!!!

Som eg sier både til barna mine og pasientene "mine", klemmer får de akkurat når de vil... det er jo helt GRATIS, og koselig for meg og!!!!

GOD HELG!!!

*klemme klemme*

Skrevet

hoho, eg vil også klemme (huff, høyrtes kanskje litt ut som ein småpervers nynorsk julenisse?! - IKKJE meininga!)

¤------(",)------¤

Skrevet

*LMAO* @ småpervers nynorsk julenisse

*klem*

Skrevet

ha ha ha.

pervers julenisse. glise.

absolutt ikke!

La oss klemme he he.

*humøret stiger iallefall*

Skrevet

Jeg vil også være med å klemme:)

Ble i godt humør av å komme inn hit jeg nå..c'',)

Skrevet

det er godt å høre mido :)

det som var meningen.

alle trenger en klem fra tid til annen, nå så det ut som om alle her inne burde få en ;) he he.

*godt å klemme*

Skrevet

Dytte så andre får klemme også....

Skrevet

*dytte for harde livet*

Her er det klemmer til alle man.

Linda rekker mange her nå ;) smile

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...