lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Følte bare for å legge ut noen store klemmer. ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
**Håper** Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Veldig hyggelig=) Mange klemmer tilbake:=)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 jepp... har noen klemmer å gi bort jeg og )
attpåklatt!! Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Åååå så godt med klem!!!! Som eg sier både til barna mine og pasientene "mine", klemmer får de akkurat når de vil... det er jo helt GRATIS, og koselig for meg og!!!! GOD HELG!!! *klemme klemme*
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 hoho, eg vil også klemme (huff, høyrtes kanskje litt ut som ein småpervers nynorsk julenisse?! - IKKJE meininga!) ¤------(",)------¤
starfire Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 *LMAO* @ småpervers nynorsk julenisse *klem*
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2006 ha ha ha. pervers julenisse. glise. absolutt ikke! La oss klemme he he. *humøret stiger iallefall*
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg vil også være med å klemme:) Ble i godt humør av å komme inn hit jeg nå..c'',)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2006 det er godt å høre mido det som var meningen. alle trenger en klem fra tid til annen, nå så det ut som om alle her inne burde få en he he. *godt å klemme*
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2006 *dytte for harde livet* Her er det klemmer til alle man. Linda rekker mange her nå smile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå