Gå til innhold

Ander som har tenkt paa navn til sine ufoedte barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg er sikkert sproeyte gal, men mine enda ufoedte barn har alt navn. Vel... hvertfall dersom jeg faar en jente.

Guttenavnet er min kjaere saa uenig i at det ikke kommer paa tale. :P

Dominic Alexander er da ikke SAA forderdelig??? :)

Andre som har navn klare? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja..har jente navnet klart ihvertfall....

Skrevet

Jeg tror vi er enige om jente navnet,guttenavnet må diskuteres litt mer;o)

Skrevet

ja, vi har lyst å kalle barna opp etter besteforeldrene sine, synes det er ganske fint ;-)

Skrevet

Ikke helt klare... men tankene dreier seg ofte om det ihvertfall.. kjempekoselig det!!!

Skrevet

min jente skal hete iselin tror jeg :o) gutt vet jeg ikke.

Skrevet

He he må le, og så var det kjempe kjekt å se at det ikke bare er meg som er gal! Har allerede navnet klart på begge kjønn. Begynte å tenke på det da vi hadde bestemt oss for å prøve jeg:-) Jeg er også stor fan av dobbelt navn da! Håper bare jeg får bruk for dem om ikke så lenge.

Skrevet

Ja, det er det jeg sier ogsaa... til svar faar jeg: "Oh, you mean finding new NICE names. Cuz my son's name ain't gonna be Dominic Alexander."

Det betyr i mine oerer... "Du har ikke overtalt meg enda, og du har fremdeles ikke brukt "JEG bar han i 9 mnd"-kortet. :) *ler*

Skrevet

I hans familie er det tradisjon at foerste gutt har navnet Charles enten som fornavn eller mellomnavn, men det gaar ikke min kjaere med paa.... som han selv sa "The madness ends with me!!" *LOL* :P

Skrevet

Jeg har hatt jentenavnet klart siden jeg var en 16, og slett ikke ville ha barn. Leste derimot Isfolket og ble inspirert av Angelica. :)

Angelica Mari (muligens Mary) - litt oppkalt etter bestemor som her Ingrid Marie. :)

Uff, skulle gitt ALT for at mine barn kunne treffe bestemor og bestefar...

Skrevet

Jepp, vi har både jentenavnet og guttenavnet klart:=)) Så nå ser vi bare fram til at det skal bli en spire i magen.

Skrevet

Isfolket er min inspirasjon også på guttenavn. Syns Nathaniel er det fineste gutte navnet som finnes på jord!

Skrevet

Viss det blir ein gut har vi ikkje noko val, det er meksikansk tradisjon at den første guten heiter det same som faren. HELDIGVIS gifta eg meg med ein med eit nyydeleg namn, så om vi får ein son blir han Elias den fjerde *hihi* - Blir sikkert litt kaos når vi reiser til México og er på besøk hos besteforeldra, litt mange Elias'er på ein gong...

Elles har vi jo ikkje bestemt noko anna enn at namnet må funke like bra på spansk som på norsk (det er kanskje viktigare at det funkar på spansk enn på norsk), men har jo ganske mange forslag liggande. Det er så kjekt å tenkje på... iiihh

Skrevet

jupp,har en laaaang liste..hehe.

skal jo ha 5 barn og dobbelt navn på alle,

så må ha noen å velge mellom:-)

Skrevet

jeg leser isfolket hvert år, og det er sant, det er mange fine navn der, men ikke som jeg får lov å bruke ;-) synd ikke mamma heter sol angelica ;-)

Skrevet

Jepp, navnene er klare, dersom vi ikke ombestemmer oss, men det tror jeg ikke vi gjør :-)))

Skrevet

Ja, Nathaniel er fint, men der sa kjaeresten "Hell NO, the hotdog place???" *ler*

Jaja, kan jo ikke klandre han for den, men Dominic Alexander er jeg ikke ferdig med, altsaa. :P

Skrevet

Hvis jeg får ei jente, skal hun hete Stina :)

Gutt... ANER ikke...

Har to gutter, og hadde ingen idèer til dem heller, men fant ut av det da de ble født, og jeg fikk se hvem de var :)

For meg er d sånn, at jeg nesten må SE ungen først, før jeg kan vite hva den skal hete liksom.

Men jentenavnet er jeg ganske sikker på uanset, på være helt kræsj m den lille for at d ikke skal bli det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...