Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Hjelp , hjelp, hjelp!!! Jeg klarer ikke gå på do Akkuratt som om det sitter bom fast (og jeg må virkelig altså). Holdt på å svime av på doen og måtte bare prøve å "trekke det" til meg igjen :-( Uff... Og æsj :-( Hva hjelper å spise/ drikke??? Trenger tips! (Og plis ikke si den og den på apoteket - for jeg kommer meg ikke der før i morgen... Må på do NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 På meg hjelper lakris. Men ikke propp i deg for mye hvis du har høyt blodtrykk. Ellers så er svisker og druer noe som også kan funke.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Det har jeg ikke :-( Og kommer meg dessverre ikke ut for å kjøpe dem heller da mannen har bilen på jobb... Huff :-(
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Ok, men du har sikkert et såpestykke i huset? Vet man kan skjære av en bit og putte inn bak, skal visst funke litt som klyster......
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Mange blir litt "sur" i magen av appelsinjuice. Kanskje det kan hjelpe deg.
Billy 2 Foedeklar Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Drikk masse vann i tilfelle du er dehydrert !
Snupidupi Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Drekk Biola vesst du har, svisker, rosiner, druer etc. e avføranesn... hold dæ unna banan førr det e stoppanesn... Drekk masse vann...
Hermine. Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Vann, vann, vann, en kopp kaffe også en tur eller to opp noen trapper!
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Et halvt glass Biola HVER dag! Har ikke hatt problemer i det hele tatt siden jeg begynte med det. Veldig bra for både mor og barn står det på kartongen. (gravide og ammende) Løp og kjøp!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Biola Mye vann Pastiller med kunstig søtningsstoff "Fiberrik" hver morgen, lunch og middag Et lite klyx nå kanskje? Microlax fåes på apoteket og er helt ufarlig å bruke en gang i blant Duphalac
Lystpåentiljeg Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg var myk avføring av å spise en kopp havregryn flere ganger i uken. Spiser fiber og drikker mye vann også, men hos meg er det havregryn som smører tarmen. Hehe, men til litt sånn umiddelbar effekt så hiver jeg meg på det som noen andre her skrev: en eske pastiller på rappen, gjerne med kunstig søtstoff, men får samme effekten av en eske Ifa jeg for min del. Eller hiv innpå med mat og drikke så det bare må presses ut. Har noen slike dager jeg også, men har lært meg til at med EN gang jeg kjenner behovet melde seg så gjelder det å komme seg på do - for 2 minutter senere er trangen borte igjen, og da er det helt håpløst.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Jeg vet! Håper du ser dette, selv om det er lenge siden du skrev innlegget her, kanskje du har fått vært på do også...?? Men om du har engangshanske, eller bruk en plastpose eller noe, på fingeren, og trykk en finger litt opp i rompa....., det hjelper!!! Jeg har MASSE fordøyelseproblemer og tro meg jeg har prøvd ALT! Blir desperat og når jeg har prød dette har det faktisk funka! Ellers pleier jeg ha miniklyster liggende, men når jeg ikke har hatt dette har jeg prøvd denne "hjemmemetoden"! Håper du får det ut! Det er helt jævlig å gå sånn!!!!!!!!!!! :-)
-MtG- Skrevet 6. oktober 2006 #16 Skrevet 6. oktober 2006 Det med en liten såpebit oppi rompa hjelper kjempebra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå