Gå til innhold

Tips angående å gå på do????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp , hjelp, hjelp!!! Jeg klarer ikke gå på do :( Akkuratt som om det sitter bom fast (og jeg må virkelig altså).

Holdt på å svime av på doen og måtte bare prøve å "trekke det" til meg igjen :-( Uff... Og æsj :-(

Hva hjelper å spise/ drikke??? Trenger tips! (Og plis ikke si den og den på apoteket - for jeg kommer meg ikke der før i morgen... Må på do NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svisker!!!!!!

Skrevet

På meg hjelper lakris. Men ikke propp i deg for mye hvis du har høyt blodtrykk. Ellers så er svisker og druer noe som også kan funke.

Skrevet

Det har jeg ikke :-( Og kommer meg dessverre ikke ut for å kjøpe dem heller da mannen har bilen på jobb...

Huff :-(

Skrevet

Nope :-( Ikke lakris heller :-(

Skrevet

Ok, men du har sikkert et såpestykke i huset?

Vet man kan skjære av en bit og putte inn bak, skal visst funke litt som klyster......

Skrevet

Mange blir litt "sur" i magen av appelsinjuice. Kanskje det kan hjelpe deg.

Skrevet

Drikk masse vann i tilfelle du er dehydrert !

Skrevet

Drekk Biola vesst du har, svisker, rosiner, druer etc. e avføranesn... hold dæ unna banan førr det e stoppanesn...

Drekk masse vann...

Skrevet

Vann, vann, vann, en kopp kaffe også en tur eller to opp noen trapper!

Skrevet

Et halvt glass Biola HVER dag! Har ikke hatt problemer i det hele tatt siden jeg begynte med det. Veldig bra for både mor og barn står det på kartongen. (gravide og ammende) Løp og kjøp!

Skrevet

Biola

Mye vann

Pastiller med kunstig søtningsstoff

"Fiberrik" hver morgen, lunch og middag

Et lite klyx nå kanskje? Microlax fåes på apoteket og er helt ufarlig å bruke en gang i blant

Duphalac

Skrevet

Jeg var myk avføring av å spise en kopp havregryn flere ganger i uken. Spiser fiber og drikker mye vann også, men hos meg er det havregryn som smører tarmen.

Hehe, men til litt sånn umiddelbar effekt så hiver jeg meg på det som noen andre her skrev: en eske pastiller på rappen, gjerne med kunstig søtstoff, men får samme effekten av en eske Ifa jeg for min del. Eller hiv innpå med mat og drikke så det bare må presses ut.

Har noen slike dager jeg også, men har lært meg til at med EN gang jeg kjenner behovet melde seg så gjelder det å komme seg på do - for 2 minutter senere er trangen borte igjen, og da er det helt håpløst.

Skrevet

Hei! Jeg vet! Håper du ser dette, selv om det er lenge siden du skrev innlegget her, kanskje du har fått vært på do også...?? Men om du har engangshanske, eller bruk en plastpose eller noe, på fingeren, og trykk en finger litt opp i rompa....., det hjelper!!! Jeg har MASSE fordøyelseproblemer og tro meg jeg har prøvd ALT! Blir desperat og når jeg har prød dette har det faktisk funka! Ellers pleier jeg ha miniklyster liggende, men når jeg ikke har hatt dette har jeg prøvd denne "hjemmemetoden"! Håper du får det ut! Det er helt jævlig å gå sånn!!!!!!!!!!! :-)

Skrevet

Det med en liten såpebit oppi rompa hjelper kjempebra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...