Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Vekta hos legen i dag viste 92.8 og jeg har fremdeles 12 uker igjen......håper inderlig jeg klarer å holde meg under. Har liksom aldri vært så stor som over 95. Har bare lagt på meg 4kg fra startvekta mi, men nå raser det farlig fort oppover. Lyspunktet er at ingen av de legene/jordmødrene jeg har vært til har kommentert vekt noe særlig da. For har et fint svangerskap ellers!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Skjønnr hvordan du føler det:)men ikke fokuser så mye på vekta..d er ikke sunt:) klem
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 takk:) trøsteklemmer hjelper:) Prøver å ikke fokusere mye på det, men veier meg selv hver uke da. Synes det er så godt de i helsevesenet ikke har mast på meg, men heller fokusert på alt som er bra!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg slapp å skrive tresifret tall på skjemaet ihvertfall, det var godt :-) Måtte bare ha ca vektøkning i hodet de siste to ukene, da er det mye lettere å glemme etterpå.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Det går nok bra..og runder du 100 så ikke bry deg om d...har samme mål når jeg blir gravid....men tviler på at jeg klarer d..hehe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Sussa: kan jeg spørre hva du veier nå da? Jeg vet jo at det er ikke umulig å gå opp bare 10-12kg da, ihvertfall når man i utg.punkt er overvektig. Da har jo ikke kroppen godt av så mye ekstra. Men jeg har kun lagt på meg på magen da. Men spiser fryktelig mye "tull" for tiden:(
Sussa85 - snart 2? Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Veier 89 kg jeg.......akkurat nå...men er ikke gravid enda.....Håper på å gå ned par kg til mens jeg prøver:) Har prøvd siden mai nå...... Jeg er bygd på værste måte jeg.....alt på magen og hofta...lite flesk på lår, rompa og overkropp... Ser ut som en ball.hehe..blir vel ikke bedre når jeg er gravid..i tillegg er jeg bare 154 cm høy....så i forhold til høyden min er jeg veldig overvektig.....Men prøver å ikke tenke på d....satser på å ikke gå opp så mye i svangerskapet....det er jo mulig å holde seg under 10 kg om man er flink..MEN dette gjelder ikke alle...noen legger på seg UANSETT..og dette er IKKE galt:) hehe...men mange av dem tar av dette etter fødsel..og noen er ikke så heldig igjen:) Vi er veldig forskjellig...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Ikke så velidg ulike vi da. Jeg var også 89 i utg.pkt, men er 1.63 høy da så litt høyere enn deg......Håper på at alt bare flyr vekk etter fødsel, skal amme hvis forholdene ligger til rette for det, og gå masse tur:) Det er målet mitt:)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Jepp..samme mål jeg.... I forhold til deg ville jeg veid 98 kg jeg da...(høydemessig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå