Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 ???? hvilke er bra? hvilket er best? noen fler? stønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 ingalill ingvild inghild ingeborg og inga liker jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 INGVILD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moon and starlight Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg likte best Ingalill og Ingvild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg synes Ingelin, Ingvild og Ingela er de fineste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 6. oktober 2006 #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ingvild absolutt, måtte holde tunga beint i munnen her med så mange like navn Ingvild skilder seg ut som best synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #7 Del Skrevet 7. oktober 2006 INGEBORG:) eller bare Inga....? Synes Ingelin,Ingerlin,Ingeliv-huff,synes alle forslagene dine var fææææle-unnskyld!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 7. oktober 2006 #8 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ingvild og Inghild er fine. Det er også Ingeborg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #9 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ingelin er finast:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #10 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ingelin og Ingvild synes jeg er best av de navna der da.. Noen fler som begynner med Ing: Ingrid, Inga, Ingeborg, Inger, Ingerlise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. oktober 2006 #11 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ingvild!! Absolutt finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. oktober 2006 #12 Del Skrevet 7. oktober 2006 Glemte å si at Ingeborg er nydelig også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå