Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der sto alt toppers tell!!! Og det va jo kjempebra!!!

Den "LILLE" viste sæ å ikkje være så liten alikavel...hehe..Og fikk det bekrefta førr andre gang at det e ei lita pia der inne....Ho va nu 2330 gram!!! Ho kom tell å bli rundt 4200 vess ho blir født tell termin!!!

(Åjada, detta blir jo ikkje ett mareritt å få ut...ehh....hehe)

Ellers fikk vi fine bilda! Ho lå å sov hele tia, typisk førr ho hadde jo fotballkamp der inne når æ va på tur tell byen....

Han sa ho va veldi sprek, ho lå å sov me den ene foten helt inntil hode:)(gudane vet kem ho slektes på...ikkje mæ..hehe)

Ho va kjempelik pappan sin!! Og ho va kjempeskjønn!!!

Han sa ho va veldi pen!!!!

Det va kjempearti alt sammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååhhhh

Så heldig du er!

Og så bra at alt var i skjønneste orden med lillejenta di!

Gratulerer så masse med overstått 3d, kose deg med bildene dere fikk! : )

Skrevet

Så bra da, godt å høre at alt sto bra til inni der!! ;) Vi skal på onsdag - gleder oss masse til det :)

Skrevet

Så flott da:) Må være kos. Fikk du fine bilder også? Kan jeg spørre hvor du var? Jeg skal på majorstuen om to uker. Gleder oss:)

Skrevet

Tihi, der gikk det litt fort gitt, leste litt for fort og rakk ikke se nicket ditt!:) Så bare glem de spørsmålene der du, har jo snakket med deg på msn:) hehe. Bra det er helg nå tror jeg!

Skrevet

Hun er nok verdens vakreste, tenker jeg!!

Heldiggrisen!!!

god helg, snuppa!!

Skrevet

Så bra Ronja!!! Tenker meg du svever nå ja- er det ikke en helt utrolig opplevelse???

er ikke rundt 4000 gram ganske vanlig i disse tider?? synes nesten"alle" får bebiser med denne vekta jeg?!!

Skrevet

Å kor arti... ekke misunneli i det heile tatt... hm lura på om æ har skrevet mange ganga om kor misunneli æ e.... kvær gang nån har vært på 3D.

E nu super bra at alt e væl da :D

Skrevet

ja det e helt kick!!! Så utruli stort!!!

Ja e vel ganske vanli me unga rundt 4 kg i disse tider, men trudde liksom ikkje at ho skulle bli så stor...hehe

Men vi får se da

Skrevet

Så gøy da...

Og tenk at du kunne se så tydelige ansiktstrekk...

Jeg vil og på 3D... (MÅ spørre på neste kontroll...)

Tenker bildene blit titta temmelig ofte på ja... :))

God helg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...