Gå til innhold

Kan det stemme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL idag..der viste vekten 3900 g..jeg er i uke 38..Var på ullevål for to uker siden..da viste vekten 2400 g. Kan han virkelig ha gått opp så mye på to uker? Jeg har ikke gått opp mye og magen min er ikke spesielt stor...syns bare det er så rart at han har gått opp 1500 g på to uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går de ikke opp 150-200g per dag da? Eller er det bare etter at de har blitt født?

Skrevet

Det var litt voldsomt, er nok en feilmåling et av stedene, mest sannsynlig.

Skrevet

Sånne mål er alltid veldig cirka. Tror nok ikke du skal ta det så tungt. Fikk lenge beskjed om at jeg hadde en gjennomsnittsstørrelse baby, før forrige fredag da jeg hadde et sfmål på 42 (hadde nesten nettopp fått påvist glukoseintoleranse) og mandagsmorning måle de ham til 4200, og han ble født mandag kveld; 4550 gram..Det er med andre ord ingen som er sikker før barnet er ute..

Skrevet

Bare lurer da om det er merkbart når man skal føde at ungen veier godt over gjennomsnittet eller om det viktigste er hodeomkrets??For veldig bra at han legger godt på seg..ikke så bra for meg hvis mye vondere...

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Leste her et sted at feilmarginen er på 500 gr,- altså kan det liksågodt være snakk om 3400 gr og 2900 gr. Men jeg vet har ikke erfaring med dette selv, så jeg skal ikke kommer her med feilinfo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...