Smilet:) Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, her kan vi som har hatt forsøk denne uka legge oss inn, så kan vi slå følge i rugetida! Lykke til alle sammen! Merk innlegg, kopier, svar på innlegg, lim inn, legg deg sjølv til, lagre! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Smilet:)(29)...Satte inn 1 fryseegg i Haugesund 6/10-06
Ann-ch. Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Ja da er vel jeg medlem nr 2 da:-) Spennende dette her! Lykke til! Merk innlegg, kopier, svar på innlegg, lim inn, legg deg sjølv til, lagre! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Smilet:)(29)...Satte inn 1 fryseegg i Haugesund 6/10-06 Ann-ch.(34)...Satt inn 2 egg 6/10-06, Riksen.
Hebbe lille Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Hiver meg inn her jeg og. Festlig å se at Smilet og jeg antageligvis var i Haugesund samtidig i dag. Lykke til jenter!! Gleder meg til å følge dere. Merk innlegg, kopier, svar på innlegg, lim inn, legg deg sjølv til, lagre! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Smilet:)(29)...Satte inn 1 fryseegg i Haugesund 6/10-06 Ann-ch.(34)...Satt inn 2 egg 6/10-06, Riksen. Hebbe lille(26)..Satt inn 1 egg i Haugesund 6.oktober
twins Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Hei Smilet:) Kjempemasse lykke til denne gangen!!!!!!!! Håper det er gullegget som klamrer seg fast Sender deg alt babystøvet eg har ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Klem
Smilet:) Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2006 Eg blir sååå smigra over omtanken fra deg:) Tusen takk nok ein gang! Ja la oss håpa at denne gang klamrer gullet vårt seg fast! Håper det er noe i at alle gode ting er tre:)
Ann-ch. Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Hei rugejenter! Nå har vi kommet til rg-dag 3........Tiden går ikke så veldig fort. Hvordan går det med dere? Er det noen som kjenner noe? Hadde skikkelig mens-smerter i går,men i dag er det murringer. Ble litt bekymret,men så positiv som jeg er,så tenkte jeg at det er festesmerter:-) Ha en fortsatt strålende dag jenter. Klem
Smilet:) Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2006 Heisann! Bra du ser positivt på det Ann-ch.! Viktig det oppi alt dette! Ingen symptomer her i gården, det er nok pga. at eg satte inn i naturlig syklus og går difor ikkje på medisiner. Men regner med symptomer kommer etter kvart! Denne gang jenter, denne gang SKAL vi klare det, og stå løpet ut!!!
Smilet:) Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2006 Korleis går det hebbe lille og Ann-ch.? Håper sånn det går vegen vår denne gang!
Smilet:) Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2006 Var forresten i Hgsd. samme dag vi, Hebbe lille:) Når var du og satte inn?
Hebbe lille Skrevet 10. oktober 2006 #11 Skrevet 10. oktober 2006 Heia rugejenter!! Her går alt bra, er tilbake i jobb i bhg. Da går dagene mye raskere. Kan ikke si at jeg kjenner noe særlig enda, har vondt i brystene og kjenner at det "jobbes" av og til der nede. Men det er alt. Krysser fingrene for at det er gode tegn :-)) Hvordan er det med dere andre? Smilet:) : vi hadde innsetting kl 12.30 på fredagen. Det var 2 andre par der. Prata en del med det ene paret, lurte på om du og mannen din var det andre paret? Vi hadde innsetting først. Lykke til videre jenter!! Rugeklem fra
Smilet:) Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 10. oktober 2006 Jepp jepp, det var det:) Tenkte kanskje det var du, ser du:) Spennade tider dette! Er det første forsøket dåkkas eller? Er 3.forsøket vårt så denne gang bare MÅ det gå Håper det ender med positivt resultat for rugeklubben vår***
Hebbe lille Skrevet 10. oktober 2006 #13 Skrevet 10. oktober 2006 Dette er det første skikkelige forsøket våres. Hadde et avbrutt i juni, ingen egg som var bra nok. Denne gangen fikk vi ihvertfall et inn og to på frys, så det var litt bedre resultater. Du vet jo at alle gode ting er 3, denne gangen sitter det!!! Krysser fingrene for alle i klubben. Om 10 dager tisser vi alle et blått kryss... hehehe....
Ann-ch. Skrevet 11. oktober 2006 #14 Skrevet 11. oktober 2006 Hallo Jenter! Går det fortsatt bra med dere? Du skal se at alle gode ting er 3 smilet:) Det er det jeg trøster meg med hele tiden:-) Nå har vi altså kommet til dag 5............Har heldigvis litt å styre med så tiden ikke blir altfor lang,selv om en er sykmeldt. Tar dere blodprøve eller tester dere hjemme? Blir iallefall spennende. Kjenner ikke så mye utenom puppene og litt murring.Er iallefall ikke i krigshumør,og det ser jeg på som et godt tegn. Var nemlig det sist,da det ikke klaffet. Ha en fortsatt god dag:-) Klem
Smilet:) Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 11. oktober 2006 Ja håper på det:) Må jo vere noe i det ordspillet, ellers hadde det vel ikkje vert oppfunnet, hehe:) Går fint her. Har ingen spes. symptomer, og dagane går faktisk fort! Er ikkje sjukemeldt, så synes det går bra eg! Tvi tvi vidare jenter, vi 3 SKAL klara det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå