Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Synspunkter dere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 fint, litt kjedelig bare... men det syns jeg kanskje fordi vi har tenkt litt mye på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 Sorry, men liker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 Liker navnet, ser for meg en "ordentlig" kar, passer alle aldre, ikke noe "pingle"navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ok, navn, men ville ikke valgt det selv. Brage - drage - plage - klage - mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 6. oktober 2006 #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kjempeflott! Sto hoeyt opp paa lista mi helt til min kjaere franske husbond sa: Brage - minner om Braguette (som betyr buksesmekk paa fransk) - kommer ikke paa tale! Som ett av innleggene her over, er han altfor opptatt av dette her med hva et navn kan rime paa, jeg kaller det der for selv sensur! Brage var dikterguden i norroen mytologi, vet du ... som sagt, kjempeflott navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #7 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sorry... liker det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 7. oktober 2006 #8 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sorry, men jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #9 Del Skrevet 7. oktober 2006 Helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. oktober 2006 #10 Del Skrevet 7. oktober 2006 Koselig og flott! Passer godt til Trym og Balder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #11 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det skal sønnen min hete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå