Gå til innhold

Desember: Hva er planene for helgen da damer?

Anbefalte innlegg

Her har sambo jobbe helg, så i kveld, i morgen kveld og søndags kveld fra kl 14.30 til 00.30 alle dager så er det bare meg og poden som er hjemme.

Er forsåvidt en god del alene på dagtid også. Men da er sambo i leiligheta og jobber som en gud. Han er så flink. Nå er det stort sett bare å sette opp kjøkkenen som gjenstår, + litt små detaljer som å sette opp igjen lister og liknende.

Så når poden har lagt seg for kvelden så sitter jeg her mutters alene. *snufs* Så nå håper jeg ikke alle er på høstferie så det blir litt aktivitet her inne i helgen så jeg har noen å skravle med :o)

Uasett om dere er her eller ikke så ønsker jeg alle en super duper helg.

Fortsetter under...

HEI:)

Min kjære kommer hjem en svipptur i morgen. Ja, en svipptur...for reiser igjen på mandagsmorgen...! Sånn er livet:) Men vi skal kose oss og JEG skal for en gang skyld lage mat! WOW! Jeg er litt working woman...ikke helt husmor Kari, liksom... HUFF. Men Gullet og jeg har allerede kost oss med tur i dag, lekt "hus" under dynen og funnet frem alt vi har samlet opp til å lage eget rom til henne. jeg er så mye alene at jeg av og til gleder meg til kvelden når gullet sover... huff for en mor. Men jeg gir da ALT når vi er våkne:)!!!!!

Ha en fin fin helg Elvedatter og nyt dine små øyeblikk alene. Det er da man blir full av gode varme tanker og tårene triller over hvor lykkelig man er!

Så kos at du får hjem din kjære en svipp tur. Håper dere få en herlig kveld sammen, det unner jeg deg :o)

Glemmer jo helt at det er andre som er myyye mer alene enn meg. Du er super flink Crazywoman, all ære til deg.

Og du, det er lov til å glede seg til å få noen øyeblikk for seg selv etter at gullet har lagt seg. Man må pleie seg selv innimellom også.

Wow, plutselig ble ting satt litt i perspektiv her. Tusen takk Crazy. Skal nyte helgen og passe på å kose meg med litt håndarbeid, fiske middag ( siden sambo er en pingle når det kommer til fisk ), koke meg noen gode kopper med te, krype under pleddet, titte litt på tv og skravle med de koselige desember damene mine.

Denna helgen skal bli rene Libres Reklamen hehe ;o)

Her skal det vaskes klær!!! Jøye meg hvor fort det blir mye skittentøy. Etter en uke på reis, er skittentøyskorga full, og litt til.

Så skal vi slappe av, mannen skal nok fortsette å pusse opp loftet. Ikke så mye jeg får gjort.... Lillegutt krever sitt, og når han sover, ja da skal jeg på dib, hihi.

Vi snakkes jo her i helga vi da;-)

God helg til dere alle

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...