Gå til innhold

Spørsmål om MA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okei, litt bekymret for at jeg hadde en MA for 3 uker siden, blødde uten smerter. har ikke vært til UL, men testet positivt 2 uker etter blødningen. symptomene mine har ikke forsvunnet ennå da, så jeg håper alt er bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde en MA i uke 10 for endel år tilbake. Husker det godt. Våknet en morgen, skrev det ned - var rundt 7 uker på vei. Følte meg ikke gravid lenger. Symptomene forsvant gradvis før jeg fikk brun utflod og det ble konstantert en MA i uke 10. Fosteret var dødt i uke 7 - så min mavefølelse var rett.

 

Symptomer varierer HELE svangerskapet og man kan bli sprø av å lete etter endringer og tegn....men det betyr ikke at man har opplevd en MA. Jeg tok til og med svangerskapstester rundt uke 10 og de slo ut - så det tar lang tid før HCG nivået i kroppen regulerer seg ned.

 

Tror man innerst inne vet om det er noe riktig galt - går bra for de fleste og alle bekymrer seg i begynnelsen.

 

Lykke lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+1 i dag...har veldig ømme pupper, tisser hele tiden og humøret er som en berg og dalbane. merkelig om disse symptomene er like kraftige 3 uker etter en eventuell MA...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør gå til lege og sjekke om alt er bra så fort som mulig- dersom du har hatt en MA må du jo få en utskrapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul i uke 8+0,

da hadde fosteret vært død siden uke 6.

Jeg hadde like sterke symptomer,

og de forsvant ikke før en uke etter utskrapning.

Grav.testene var også positive, for når man har kommet så langt tar det en god stund før de forsvinner ut av kroppen.

 

Ikke for å skremme deg, som regel er alt bra!

Men har du hatt en blødning ville jeg ha sjekket det,

så slipper du å uroe deg for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...