Gå til innhold

April: har alle kjøpt vintersko nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har ikke. Jeg er fornøyd med å ha kommet så langt som å begynne å tenke på det, jeg da ;-) Når jeg tenker meg litt bedre om nå, så har jeg det faktisk litt travelt. For det er greit å ha ihus før lillesøster blir født. Kjipt å gå på skobutikk med to små på slep liksom...

Er det noen som har vinterskoene fra coop? Jeg så de kom best ut hos Tv2 Hjelper Deg.

Har kjøpt noen på skoringen, hun sa de skulle være bra og holde ut vinteren.. så får satse på at de gjør det da... men lurer på om jeg skulle kjøpt noen cherox også?

nei jeg savner den kjøpe guiden for frustrerte førstegangsmødre! ;)

Nei, vi har ikke kjøpt ennå. Har kjøpt noen slike skinnsko med pelsfor inni, men tenkte å vente med vintersko til kulda setter skikkelig inn. Venter av den ene grunnen at bena hans har vokst mye i det siste, og kjipt å kjøpe støvler om de ikke holder hele vinteren.. (håper ikke de blir utsolgt da?!)

Vi har ikke kjøpt det ennå. Her har det regnet i en mnd. nå, så her brukes det bare støvler.

Men vi skal kjøpe snart. tenkte jeg skulle kjøpe noen skikkelige gode og varme sko, tenkte litt på Ecco. Men så ser jeg på TV 2 hjelper deg sine sider att Coop sine vinter sko fra i fjor slår Ecco skoene, og alle andre vintersko!

(Coop sine Friends sko: 199,- Ecco: 699,-)

Så jeg skal kjøpe Coop sine sko.

Annonse

Å!?!!? Helt ned i str 21? Har verken funnet sko eller støvler mindre enn str 23 på Obs! her (Sotra)... Kanskje jeg må ta en ekstra sjekk da!?! Rart at Ecco plutselg kom dårlig ut. Trodde TV2 hjelper deg og F&B samarbeidet om forbrukertester. På TV2 hjelper deg var vel Ecco-skoene nr.2 etter Obs. sine? For en jungel av merker og priser! Vil jo bare at småen skal være tørr og varm på føttene. Ingen ting som er så utrivelig som å fryse på beina!

et av ecco sine har veldig høyt skaft.. hehe..forstå meg den som kan.. slik at det for snuppa mi iallefall blir veldig vanskelig å gå med dem... Men de har jo et eksemplar som er kortere på leggen og.. Utrolig vanskelig å velge sko!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...