Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har slitt med TREG mage i en måned nå, har kanskje fått til å gå på do 3 ganger. Det endte jo selsagt med at jeg ble oppblåst, vindfull og stinkende. Min bestemor anbefalte meg å ta maltektrakt hver morgen og kveld, dette skal være en naturlig og mild måte og smøre tarmen på, samtidig som man får i seg vitaminer. Det beste av alt er at maltektrakt er kjempegodt! Koster rundt 30 kroner for et glass i dagligvaren. Ta en stor spiseskje hver morgen til frokost, og bland kanskje en skje i en kopp varm melk før du legger deg. Det tar noen dager før magen kommer skikkelig på gli, men når den først blir bra, så forblir den bra, forutsetter selvfølgelig at du fortsetter med maltekstrakten. Hvis du samtidig spiser grovt og grønt, gjør det underverker:) PS! Brus, loff, oster, kaffe, søte bakevarer og godteri er døden for tarmene våre akkurat nå! så vær forsiktige! Lykke til alle sammen. Klem meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6583019-til-alle-med-trege-mager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå