Gå til innhold

Har noen på følelsen at dette har gått til h....?

Anbefalte innlegg

Det har jeg noen ganger - når kvisene nå spretter frem, magen rumler og er full av luft. Disse typiske tegnene man har blitt så vant til gjennom flere års prøving. Men samtidig er brystene store og ømme og det gir meg et snev av håp igjen......

Uff - det er helt forferdelig å ikke vite hvordan dette har gått. MEn hva annet kan man gjøre enn å vente på resultatet.

Fortsetter under...

Følelsene går virkelig opp og ned i rugetida. Av og til får jeg en skikkelig "god-følelse" på at dette virkelig skal gå vegen, men så kan jeg plutselig få en dårlig mage følelse igjen... Opp og ned, opp og ned....

Lykke til iallefalll.....

For meg død den gode følelsen ei uke etter innsetting (på rugedag 7). Da liksom "visste" jeg at det ikke hadde klaffet... Selv om kroppen fremdeles hadde symptomer sa underbevisstheten meg noe annet.

Ømme pupper kommer dessverre like ofte av progesteronet (Crinonen). Har hatt ømme pupper både med Pergo, inseminering og ICSI - men enda ingen spire i magen... Håper det går bedre for deg!

:-)

Jeg viste i underbevistheten nå sist at det ikke funket. Selv om jeg tok test etter test og håpet at mensen ikke kom likevell.

Første gangen (da jeg ble gravid) hadde jeg null reelt håp (det funker jo sjelden første gangen) men ante likevell en mulighet -og joda jeg var gravid jeg :)

x-sulamitten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...