Gå til innhold

dirring i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg merket dirring i magen.. nesten som om man har leamus i magen.. er det noen som har et svar på hva det kan være? som har merket det samme?det har skjedd 3 ganger bare i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er litt tidlig :) er bare i 13 uke.. men jeg har lurt på om det kan være hikking...?

Skrevet

Tenkte på spark jeg også :o) Kjenner man det ikke tidligere med nummer to da?

Skrevet

man gjør kanskje det... det står så mye forskjellig i bøker og på nett.. vet ikke helt hva som stemmer:) det som er ille er at det er 5 år siden jeg gikk gravid sist.. har glemt hvordan det kjennes ut når det kommer et spark.. hehe.. nesten flaut å si det..

Skrevet

Det kan nok være spark ja :o)

Jeg tror jeg kjenner det selv (er 15+4), men vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter, hehe... Så selvom jeg er førstegangs, så skjønner jeg hva du mener :o)

Skrevet

Ja, jeg kjente en slags dirring for noen uker siden (er nå 18+3) Det var egentlig det første jeg kjente. Var nesten som "leamus" om du skjønner hva jeg mener (muskel som dirrer ufrivillig) Tror nok kanskje det er babyens bevegelser, ikke spark akkurat, men bare det at babyen tumler litt rundt nedi der.. :-)

Skrevet

..ser nå at du brukte jo uttrykket leamus selv, så da er det nok det samme vi har kjent, morsomt!! :-)

Skrevet

ja, jeg skjønner :) bra det ikke bare er meg..:) føler du noengang at det går litt tregt? at det tar sånn tid før noe skjer? at magen blir større o.s.v? hehe.. er nok litt utålmodig av meg..noen fra hedmar her?

Skrevet

ja, vi har nok hatt samme opplevelsen der ja.. merkelig følelse når det dirrer sånn...

Skrevet

Ja, det går ALTFOR tregt..har gått lenge nå og ventet på å kjenne skikkelig med spark. Kjenner at det er liv, men det går ikke an for andre å kjenne det utenpå magen. Vet at det er tidlig enda, men er nok litt utålmodig jeg også.. :) Syntes det tok kjempelang tid før magen begynte å vokse, er først siste par ukene at det har begynt og vises at jeg er gravid..

Jaja, vil blir vel store nok i massevis etter hvert og vi kommer sikkert til å kjenne spark så det holder! Det var bare denne ventetiden da.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...