Gå til innhold

Tidlig UL - hva koster det?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Er nå i min 8.uke, og er kjempefornøyd med at jeg skal bli mamma:) Det er bare en ting jeg er litt bekymret over. Jeg fikk positiv test hos legen min 5 dager før IKM (ganske bra:). Da jeg var 4-5 uker på vei hadde jeg en menenlignende blødning i 4 dager etterfulgt av farget utflod i 5 dager, var til legen 2 uker etterpå og testet nok en gang positivt. Legen undersøkte meg og sa at at alt så bra ut.

Men etter å ha lest mye om MA, SA og sånne ting er jeg livredd for at det likevel skal vise seg at det er noe galt. Jeg greier liksom ikke å slå meg helt til ro med at legen bare klemte litt her og der. Samboeren min sier jeg må slutte å tenke så mye på negative ting, men jeg vil bare være sikker på at det er en baby der inne:P

Hvor mye koster en tidlig UL?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6582881-tidlig-ul-hva-koster-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis man ikke blir henvist til UL av legen så må man ta privat UL og det koster penger fra egen lomme ja... I utgangspunktet skal alt være gratis, men når man ønsker tilbud utover det som gies av det offentlige må en som oftest betale selv. For å få tidelig ul gratis må det i utgangspunktet være en medisinsk grunn til det (blødninger, 3 tidligere SA/MA, sterke smerter el).

Hei! Jeg er kommet ca like langt som deg i svangerskapet og har hatt brunlig utflod i nesten ei uke nå. Jeg har vært i kontakt med jordmor og hun beroliget meg med at det er vanlig iallefall de 3 første månedene å blø litt pga kroppen "tror" at nå er det tid for mensen... Hun sa bare at det var hormonene som var litt ueninge, så jeg slappet av etter samtalen med henne, og har ikke tenkt å dra på tidlig UL :) Vet ikke hva det koster på eget intiativ... Lykke til!! :)

Annonse

Hei! Jeg sier meg enig med ~~maria12.05.07~~

Var på volvat i fredriksatd igår og det kostet 690,-

kjempefin service, bestillte time dagen før, og fikk igår bekreftet at alt var ok! (så den lille spiren inne i der, er 7+1 idag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...