Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Har det ikke så veldig bra for tiden. Er i uke 32 og dette burde vært den lykkeligst tiden i svangerskapet, men jeg har mest lyst til å gråte hele dagen. Først mistet min samboer jobben og har ikke fått ny siden. Så mistet jeg min far. Familien var der da han døde, noe jeg ikke ville vært foruten, men jeg klarer ikke å få bildene ut av hodet. Jeg ser hele tiden for meg at han tar sitt siste pust og det gjør så ufattelig vondt. Har tidligere hatt spiseproblemer og kjenner at tankene begynner å komme tilbake. Var ikke så veldig slank da jeg ble gravid, litt overvektig, og nå har jeg lagt på meg 11 kg. Vet ikke hvordan dette skal ende. Blir så sint på meg selv! I tillegg så har jeg vært dårlig i mesteparten av svangerskapet og har derfor ikke fått trent i det hele tatt. Føler at alt jeg spiser legger seg på sidene. I tillegg så er det en del andre familieproblemer som ikke gjør sistuasjonen bedre. Jeg er så sliten, lei meg og utmattet! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke si det til legen heller da jeg ikke vil ha i min journal at jeg er deprimert..... Huff...... det er ikke lett........Har mest lyst til å gråte......
Johanne B Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 vet ikke hva jeg skal si som kan få deg i bedre humør, men sender ihvertfall en STOOR klem og håper det kan hjelpe litt...
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Huff, det skal ikke være enkelt. Livet er dessverre slik at det går opp og ned med oss. Er det ikke bedre om du snakker med legen din, evt jordmor(de har ofte bedre tid og forståelse om det familiære iallefall), så får det heller stå i journalen din. Både du og babyen har det bedre når du har det bra, så ikke steng inn følelser. Det er lov å ha det tungt, og å være lei seg, men ikke hvis det går på bekostning av helsa di. Husk at det er nå du skal samle krefter til det som tapper deg etter fødselen også!:-) Du får leite etter de små tingene i hverdagen som gjør deg glad, og prøve å ha ei fin helg. Lykke til. Nb! Vektøkninga di er helt normal, og det meste forsvinner etter fødselen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå