¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Hei du! Lager en ny tråd jeg..for den andre er sikkert milevis bak i rekkene her:) Hvordan står det til med deg og ditt om dagen da? Har ikke født ennå vel? Lenge siden jeg har sett noe til nicket ditt her inne nå.. Selv svinger det fortsatt hos meg.. Men bekkenet blir bare verre og verre.. Tok en tur på storsenteret i dag og holdt ut i underkant av 1 time, da klikket bekkenet helt, og jeg måtte innse at dagen var over for min del... Ellers så vet jeg ikke om du har lest innlegget mitt fra sist uke. Ble lagt inn på Ahus til obervasjon og masse prøvetaking. I tilfellet du ikke har estt det så limer jeg inn her jeg.. "Jeg ble sendt på Ahus jeg.. Da jeg var hos legen sjekket hun pulsen min flere ganger mens jeg var der og den varierte fra 80 og opptil 144 og ned igjen fere ganger.. hun synes ikke det var noe særlig og ringte sykehuset og fikk meg innlagt! Der fikk jeg helsjekk.... og da mener jeg helsjekk. Ble tatt EKG av hjertet, en hel haug med blodprøver og blodgassprøve, lyttet på hjertet, sjekket bak ørene,under armene, på beina, lyttet på lungene, tok røntgen av lungene, ultralyd av babyn på føden, målte pulsen konstant, sjekket feber... ja, sikkert glemt noe, men i allefall var jeg på Ahus i 8 timer i går! Etter at alle disse prøvene var tatt måtte jeg vente på observasjonsposten (lenge) før jeg fikk beskjed om at jeg kunne dra igjen da de ikke hadde funnet noen urytme i hjerteslagene, ingen blodpropp eller annet skummelt. Det eneste de kunne si var at kroppen min synes det er tungt å gå gravid... Og at jeg måtte ta det med ro... Så det var min historie om høy og varierende puls.. får bare regne med at det ikke er noe farlig.. de kunne ikke tatt noen flere tester, så da får vi jo regne med det..." Ja, så om du forstår så skjer det saker og ting ennå. Var på fødselsforberedende kurs på Ullevål i går da. Var kjekt det, men var jo ikke så mye jeg ikke har lest meg til fra før da. Men veldig greit å ha fått omvisning, så vet jeg hva jeg kommer til på en måte... Er forresten også høygravid i dag jeg...40 dager igjen til terminen.. Kjennes ikke ut som om magen har sunket så da har sikkert ikke hodet festet seg ennå heller..vet ikke jeg, men det er vel kanskje en sammenheng der eller? Er rimelig tungpustet om dagen... begynner å bli ganske tungt dette her...lagt ut nye magebilder også, men de hadde du kanskje sett? Ja, da har jeg jo sett nivket ditt her inne i det siste likevel da jo..hehe;) Er jo helt surrete om dagen. Var på bimtreff på onsdag denne uken.. veldig koselig. Har truffet på en veldig koselig gjeng med gravide jenter i området her:) Nå begynner det å ha kommet en del babyer til også. Fikk låne en guttevariant da..hehe, var så god atte! Ja, det ser ut til at jeg kunne fortsatt i det vide og det brede, men nå kan jo du skrive litt om hva du har gjort i det siste, så kan jeg jo fortelle mer senere Venter spent på å få høre hvordan det går med deg
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2006 *fysjamegåjegdytterdennetrådenoppda!!*
Sunniva- og Majamamma Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Neimen, hei! Det var bra du dyttet litt, denne har jeg ikke sett :-) Så bra at alle prøver var bra, da - du har jammen hatt ditt dette svangerskapet! Merkelig med den pulsen din, men det er jo en påkjenning for kroppen å gå gravid også. Her plages jeg med mye korsryggsmerter om natta, det eneste som hjelper er å stå opp og gå litt rundt. Er sinnsykt trøtt for tida, men plutselig har jeg dager med masse energi igjen - og vasker og styrer vilt. Magen min har sunket masse den siste uka, den har vært lav lenge men nå ser det helt koko ut. Fikk sms hos ei venninne nå som har termin førstkommende torsdag, og nå har hun uregelmessige rier og blødning så der skjer det nok noe snart. Hennes mage er kjempehøyt oppe, så da mista jeg egentlig troen på at lav mage betyr fødsel snart, sukk....Har UVI også, så jeg går på Furadantin igjen, og den blir jeg så kvalm av - så jeg er LEI nå Var på UL på mandag hos jordmor, og da var alt bare bra der inne, men hun er fortsatt 4 % mindre enn gjennomsnittet. Det KAN jo bety at termin egentlig er ei uke senere enn vi tror, så jeg tror ikke jeg kan forvente meg noen baby riktig ennå. Har du mye liv der inne? Her er det masse, hele dagen. Har heldigvis sluppet å engste meg for at alt er i orden der inne, sånn som hun styrer der inne.Har masse fostervann, så JM mente det var derfor. Men hun holder mammaen sin våken hele natta, he he... Vi skal forresten ha Bim-treff her på Hamar også, men ikke før i slutten av måneden - så kanskje jeg ligger og føder da... Koselig å treffe andre gravide også, men nå er jeg så heldig at mange av venninnene mine også skal ha baby så jeg får egentlig dekket det behovet... Nei, nå skal jeg karre meg i dusjen og dra ut og handle høstsko til Sunniva - her var det bare 3 grader i morges så nå er det høst her på Hamar!!! Ha en fin dag videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå