Gå til innhold

Nå har jeg kommet hjem fra Gynokologisk undersøkelse....

Anbefalte innlegg

Hei Lone-mor:=)

Ja det var virkelig godt å være hos GU og få bekrafta at alt virker i orden inni der og EL er på vei. Men jeg er jo bare på dag 6 eller 7. Men det tar vel noen dager før det blir EL selv om hun kunne se at det var på vei. Blir helt forvirra av dette jeg.

Jepp, vi skal kose oss masse i kveld. På`n igjen. Håper det klaffer nå. Og godt det ikke er til uka min kjære reiser bort.

Klem

Fortsetter under...

Hehe. Ja kanskje hun er synsk. Men jeg føler jo at jeg blir gravid innen desember i hvertfall. Ja nå blir det mye sex fhelt fram til han reiser..Altså ikke uka som kommer nå men uka etter. Og nå vil jeg jo mest sannsynelig får EL innen neste uke. Men da blir vel IKM også litt før...??? Har jo regnet ut IKM den 29 oktober. Men da regnet jeg ut fra EL neste helg.

Så fint at alt så bra ut! Ville bare si at da jeg var til gynekolog sa han også at han kunne se at el snart skulle komme, men den kom ikke så fort som han trodde. De kan ikke beregne det helt nøyaktig alltid. Det de ser på er hvor stort egget er, men det er forskjellig fra kvinne til kvinne hvor stort egget er når det er modent. Derfor kan det hende el kommer mer når du tror enn når gynekologen anslår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...