Gå til innhold

Nå har jeg kommet hjem fra Gynokologisk undersøkelse....

Anbefalte innlegg

Og jeg fikk en gledelig nyhet om at alt så bra ut der inne. Også så hun på skjermen at eggløsningen min kommer snart. Jøsses. Jeg begynte med mensen om lørdagen men begynte for fult med blødninger om søndag. Så jeg regnet ut at EL min kommer neste helg, men det ser ut at den er på vei alt etter dag 7. Så nå skal vi bare sette i gang igjen ja.

Kjempe snill gynoklog også avslutta hun med: Ja da sees vi nok igjen om noen mnd da.

Var godt å få bekrefta at det ikke er noe galt inni der og utrolig at hun kunne se at eggløsningen nærmer seg for meg alt nå.

Men glemte å spørre henne om det er vanlig å få EL mye før dag 14.

Fortsetter under...

Godt å høre at alt er i orden med deg..

EL kan komme alt fra rett etter mensen og utover. Så derfor blir vi rådet til å begynne å EL-teste..

Håper det sitter en spire snart.

Tusen takk.

Ja dette var helt utrolig. Da får jeg sikkert IKM litt før enn 29 oktober da. Men selv om hun sa at det ser ut som at jeg får EL straks, så kan det vel ta noen dager. Det er vel ikke negativt for kroppen å få EL før det har gått 14 dager fra første mens?

Er jo ikke sikkert at jeg blir gravid denne mnd for det. Hun sa at om jeg ikke blir gravid nå, så kommer jeg til å få en litt kraftigere mensblødninger ved neste mens. Huff.

Annonse

Ja det er det som er så bra cill vil. Jeg kommer til å få EL før han reiser. Men regnet ikke med at det er så vanlig å få EL så tidlig i syklusen. Det er vel mest vanlig +/- 14 dager etter første dag mens.

Kan jo hende hun mente at det tar noen dager til før egget slippes...Eller?

Fra i dag blir det mye sex ja. Håper det klaffer.

du får følge med på når el-slimet kommer, og da må dere rett og slett bare sette i gang!!! Fra el-slimet starter til selve el tar det jo noen dager. så da er du ikke så langt unna 14 dager likevel???

Godt å høre at alt er i orden med deg :) :)

Ønsker deg masse masse lykke til!

vi skal også prøve igjen strax EL kommer :)

Håper at det hjelper på at jeg nettopp har vært gravid. er jo masse finfine hormoner i kroppen da *smile*

Jeg fant ikke EL slimet i forrige mnd. Men da hadde jeg heller ikke ordentlig mens. Jeg fikk ordentlig mens om lørdag/søndag, så hun regnet med at syklusen min har kommet i gang nå. Og kanskje jeg rett og slett ikke hadde EL i forrige mnd. Jeg slutta jo på p-pillene for 2 mnd siden. Spurte henne om EL slimet. Selv om jeg ikke får det, så betyr det ikke at jeg ikke har EL. Men siden hun så på skjermen at EL er rett rundt hjørnet så er det vel helt sikkert at jeg får EL de nærmeste dagene. Har tatt hostesaft nå. Prøver det. Men vet ikke når jeg skal stoppe med det. Bruker jo ikke EL tester...

Tusen takk lioevr .

Masse lykke til igjen med deg også. Venter du også EL nå disse dagene? Er så vondt å høre at du har mista 3 ganger. Så nå krysser jeg fingrene for alt går bra med deg .

Ja jeg får sjekke etter EL slim hver dag nå også skal vi begynne med sex igjen fra nå av. Dette blir spennende.

Om jeg ikke blir gravid denne mnd, og siden EL kommer før neste helg så kan jeg vel forvente mensen før den 29 oktober. ????

Annonse

Jeg hadde El tidligere enn vanlig denne gangen.

Vet ikke hvorfor jeg testet mandag 25 september, men noe sa meg at jeg skulle tisse paa pinnen den dagen, og jammen slo den ikke ut positivt. :)

Hadde ikke tenkt aa teste foer torsdag den uka....

Er kanskje litt variasjon der ogsaa...

Hele forrige syklus var rar, egentlig.

Men regnet meg frem til at dag 13/14 som er den dagen jeg vanligvis tester positivt var torsdag, men saa ble testen positiv mandag.... saa dag 8/9.

Vet heller ikke naar jeg skal regne syklusen begynte pga av veldig svak av type "nesten ingenting" TR.

Saa ja, jeg hadde tidlig EL etter siste mens.

Takker så mye for det. Jeg er forbredt på at det kan ta tid med å bli gravid for det. Så jeg blir heller positivt overaska om det klaffer denne mnd. For selv om man har EL og treffer, så er det jo ikke sikkert man blir befrukta. Men lov å håpe:=)

Å, så flott da! Da er det ikke lenge før jeg får se deg på 1.trimester da!! Vanlig med el før 14 dg? Jo jeg hadde da el på dag 12 jeg. Enda syklusen min er minimum 29 dager. Begynn å øv nå dere he he...så slipper ikke egget unna!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...