idamortil2 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Leste her at 3 måneders babyer legger seg i 7-8 tida og sover til dagen etter omtrent. Her er det hyl og skrik hver kveld noen dager helt til 1 om natta. Skal jeg bare legge hun tidlig og la hun skrike seg i søvn? Hvordan har dere gjort det slik at de legger seg så tidlig? Jeg ammer foresten og samsover om natten. Er barna som sover hele natten mye våkne om dagen? Datteren min sover mye, men har 3 våkenperioder ca på 1-2 timer hver dag på dagen. Om natten spiser hun hver 3. time.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Min gutt sov helle natta gjennom når han var 3 mnd, la seg rundt 19.30 og sov til ca 07.00. MEN - han sov ikke så mye på dagen nei!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Min jente er snart 3 mnd og vi legger henne ca.22, går ikke ann før...da blir hun hysterisk. Da sover hun til 5. Min erfaring er at det går seg til. For 1 mnd siden la vi henne ca.24 Tror de regulerer det selv etter hvor mye søvn de trenger.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Sovner ved 22 tiden sover til 9 tiden gjort det siden hun var 2 måneder.
Ta sats;-) Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Min jente på 3 mnd sover ca 10 timer i strekk om natten, fra ca kl 20-06. Men ingen av mine to andre barn har sovet slik, så det er bare sånn hun er mener nå jeg. Hun er nokså mye våken på dagen da, sover tilsammen ca 4-6 timer fordelt på 3 omganger...
soria moria og nurket Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Vi har nok fått en liten sovedukke Mye søvn både på dagtid og natt, men merker at hun begynner å kunne være litt mer våken på dagtid nå. Vi har ikke gjort noe spes for å få henne til å sove så mye. Har faste rutiner ved kveldsstellet (Vask/bad, pysj, pupp og nattasang). Dette har vi gjort siden hun var ca 1 mnd, og nå sovner hun (bank i bordet) nesten med det samme vi har lagt henne. Personlig ville jeg aldri latt henne ligge og skrike, emn heller gått inn og forsøkt å roe henne i sengen eller evt på rommet. Jeg ammer også, men har henne på eget rom. Her fungerer det best for alle parter, vi merker at hun blir mer urolig når vi skal legge oss. Tror nok at hun hadde vært mer våken (og dermed mer pupp om natten) hvis vi hadde sovet på samme rom. Det viktigste er jo at alle finner en løsning som de er fornøyde med, og ting snur seg jo fort. Om noen uker er det du som har en sovende baby mens jeg er oppe 3 ggr pr natt
Beth84g Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg prøver å legge Nemi mellom 19-21.Da ligger vi i vår seng og ammer. Noen ganger sovner hun med puppen i munn,andre ganger blir hun mett og er fortsatt våken. Da sier jeg natta og gir henne kyss på panna Hun ligger da våken og titter rundt seg til hun sovner. Det hender seg at jeg må ned å amme litt til,men det er sjelden. Vi legger oss ved 24 tiden og da legger vi hu i senga si. Noen ganger våkner hun og vil ha mat da,andre ganger ikke. Så sover hun stort sett til 4-5 tiden. Ammer igjen og hun ligger da i senga vår resten av natta. Amming igjen ved 7-8 tiden og da ligger vi å koser til vi står opp rundt 9-10.
Dano Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 hehe her er det ikke soving hele natten enda, og han er 5 mnd, Min og kavet til 01 og sov et par timer, fikk mat og sov et par timer til. MEn han sover heller ikke på dagen min da. kun 15-20 min dupper av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå