Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 har aldri fått til det å amme.og misunner di som får det til.er så kos med babyen,og nærheten man får.syns ikke det blir det samme med flaske.nå har jeg prøvd,feila,retta opp,og mere til...nei,får ikke opp produksjonen nok.så lånte jeg pompe,en elektrisk.la baby til puppen,og pompa etterpå.nå ville jeg ha økt mengde melk.men hva skjer....jo,jeg må levere tilbake pompa...så nå vet jeg at jeg ikke denne gangen heller skal klare å få til det jeg ønsker aller mest.nemlig amme mitt barn,og ha melk nok til hvert måltid. har prøvd puppen,men det blir bare skrik.har ikke noe igjen nesten.så,da var vel den historien over,nok en gang.. takk til dere som har gitt meg gode råd her.dere er gull værdt for usikre mødre og ammeproblemene vi har.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 vet du hva?? Du skal være stolt som bare det!! Høres ut som du har gjort ALT for å få det til, så synes du skal rulle inn puppan og dra fem flaska jeg:) Og gjør det med GOD samvittighet og kos deg med babyen din:)
mamma til fire små Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 og hvis du syns det er dyrt å kjøpe nytt, er det jo mulig å kjøpe brukt.. jeg ville gjort det, hvis det hjalp å bruke elektrisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå