lykke8:) Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Å teste en gang før tanta kom 4 dager før tiden. Jeg som heller har 30 dagers sykluser enn kortere nå var det bare 26 dager... jeg må innrømme at jeg ikke har peiling på når jeg har EL. Trodde jeg merket det på kroppen men skal det ikke gå 14 dager da før IKM? Vi hadde sex da og dager både før og etter. Må vel bare innse at det tar tid. Hva skal til før man får Pergo? Har bestillt time hos legen nå og så får jeg se hva hun sier. Kjenner noen til en flink akupunktør i Oslo. Det har hjulpet meg før
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tror det ville være lurt av deg å begynne å tempe jeg. Da finner du ikke alltid ut når du har EL, men du ser at du har hatt det. Hvis du tar tempen hver morgen til et fast tidspunkt i noen mnd, vil du om ikke lenge se når det er hensiktsmessig å ta en EL test, så vil tempen din bekrefte at EL har vært. Noen (jeg) har et klart temp.fall på dagen eller dagen før EL, dette gjør det også lettere. Jeg hadde gått glipp av flere EL hvis jeg ikke hadde tempet. Jeg så mønsteret tydelig etter 2 mnd, for andre kan det sikkert ta litt lengre tid. Det kan høres slitsomt ut, men hvis du finner en god rutine, meker man det knapt. Hvis du registrerer temperaturene dine på Fertility Friend, gir de deg god hjelp til å fastsette EL. Bare et tips, det hjalp meg. Ü
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå