Gå til innhold

Mami19......

Lille L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei! :)

Tusen takk, jenter! :) Blir helt rørt jeg.. *TørkerEnTåre*.. :)

Fødselen var veldig greit, når riene først startet så syntes jeg at det gikk rimelig fort! Alt i alt så brukte jeg jo tolv timer fra vannet gikk, men fikk jo ikke vondt før en stund etterpå.. Så klart, det er jo ikke deilig å føde! Jeg har visstnok sagt gjentatte ganger at "ånei, nå dør jeg", hehe!

Men det er SÅ verdt det! Det er som alle sier; Man glemmer smerten på sekundet nurket er ute!! Jeg hadde jo en veldig enkel fødsel, brukte jo heller ingen bedøvelse.. Bare pust (lett å si, når man ligger der å føder så tro meg; det er ikke bare-bare å puste) og tenk det at så fort pressriene starter så er det som å komme til himmelen! :)

En fødsel er det største i verden, gled dere jenter! :)

Er i kjempe fin form nå.. Samme dagen som jeg kom hjem fra sykehuset så var jeg på lang trilletur med vesla! :) Skal innrømme at jeg har en smule vondt i underlivet, sydde jo et par sting og er ganske hoven og øm der nede.. Men føler selv at jeg er i god form! Blir ikke noe hardtrening med det første.. Men trillturer er deilige å ta!

Gratulerer med jente - du har en herlig tid foran deg! Sitter her med vesla på puppen å bare koser meg, det er fantastisk! <3

By the way, syntes at Vanessa er et UTROLIG pent navn! :)

Mange klemmer fra oss to<3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...