Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 ja,ja ikke i ordets rette forstand, men...skulle ha skifta på sengene, vaska bad, støvsugd . You Name it!! og hva gjør jeg ? Sitter og koser meg og bimmer og har på ingen måte dårlig samvittighet . Må få gubben til å dra meg igang når han kommer hjem, lettere og mer trivelig å være 2... Spesielt med vond rygg og STOR mage ( som er i veien uannsett hva man skal foreta seg..) Riktig god helg alle BIM damer :-)
vannmann79 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 He he! Godt å høre at det ikke bare er meg da! God helg til deg også
bollenr3 Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 ja det er godt å høre om andre som har det likedan..... det ser ikke ut her hjemme hos meg....!!! og har ikke gjort det på lenge... men nå er forhåpentligvis babyen snart ute, og jeg vil kunne bevege meg fritt =)
minas'81&lillegull;) Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Godt å høre at jeg ikke er alene ja:) Har tatt det litt i etapper siste dagene jeg. Skifta på sengene i går, vaske bad i dag, støvsugd både i går og i dag(har hund som røyter for øyeblikket....) Ellers kommer mamma i morgen å skal hjelpe meg å vaske ned 2.etg. Så da håper jeg at jeg blir så inspirert at jeg tar 1.etg selv på søndag:) Tjohoo, kjekt med rent hus, ihvertfall! Å så er det bare 4 arbeidsdager igjen før permisjon og det skal ihvertfall bli digg. Siste innspurt da med å få ting på plass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå