Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Vi har satt bort badebalja for lenge siden og badekar har vi ikke, så hun dusjer bare - enten sammen med mamma el pappa, eller alene! Får ofte reaksjoner på dette av andre og er egentlig bare litt nysgjerrig på om det er flere der ute som har med barna i dusjen? Føler at det er veldig praktisk og greit og fungerer fint for oss!
Mamma til 3 <3 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Vi har ikke rydda bort badebalja,men snuppa er lite innteresert i den. Så det er mest dusjing. Enten med en av oss foreldre eller alene. Selvfølgelig er vi på badet når hu dusjer alene også. Vi føler også at det er veldig praktisk for oss. Så bare fortsett med det dere. Alle er forskjellige=)
mammae:-) Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Både dusjer og bader, men aller kjekkest og bade... Har eit stort boblebad som hun bader i da med masse leker i:-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 dusjer sammen med meg om kvelden. Bader i helgene om han vil..
Smukkeline Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Hun bader i badekarret sammen med en av oss eller alene (med tilsyn selvfølgelig) Smukkeline
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Begge deler. Har en gigantisk badebalje fra curver kjøpt på en stor REMA1000 butikk. (billig badekar!) Den går akkurat inn i dusjen. Koselig å få kose seg litt i vannet syns han.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 han bader i badekar og vil gjerne dusje rett før han skal opp:)
Tally Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Her er det begge deler. Hun elsker å bade i badekaret og elsker å være i dusjen sammen med oss. Men det blir mest bading, da. Kan ikke skjønne at noen skulle reagere på det. :-)
Aga:-) Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Dusj er supert, både for store og små. Føler meg mye renere etter en dusj enn etter et bad. Johannes elsker begge deler.
Ranveig R Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Brukar begge deler. Blir gjerne meir dusjing etter kvart som småen blir eldre, no er han berre 12 mnd, men sånn som det er no så blir det alt etter humøret. No sit han i badebaljen fordi han var så trøtt og vi måtte drøye leggetida litt. Dersom ein av oss skal dusje tar vi han ofte med. Eg savnar veldig å ha badekar, reknar med at eg kjem til å bade mykje når vi flyttar, og då gjerne ta småen med i karet. Men det er enno ei stund til.
**synne** Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 snuppa bruker bare badebaljen og ELSKER det!! HAr dusja med meg en gang, for jeg var helt nødt til å dusje før vi skulle ut.. Og da måtte jeg nesten ha henne med siden ellers blir det bare skriking. Hun likte det ikke noe særlig, så blir nok ikke så mye mer dusjing. Holder på å bygge bad i kjelleren, så da får vi stort badekar med god plass til snuppa og alle lekene..
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 4 åringen dusjer og lillegutt på 17 mnd bader i balje:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Begge deler. Noen ganger dusjer hun med oss og noen ganger bader hun i baljen sin. Vi har stoort dusjkabinett så baljen får plass inni der:)
Karoline's*mamma Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 Her går det i både bading og dusjing. Vi har veldig stor dusj, og av og til er vi 2 voksne og snuppa i dusjen. Ser virkelig ikkje noko gale med det. Ho får dusje litt lengre en oss voksne. Er viktig at barna kan dusje. synast det er tragisk med barn som begynner på skule og ikkje kan dusje etter gym.
Villemo3 Skrevet 7. oktober 2006 #16 Skrevet 7. oktober 2006 Det er vel ikke dumt at barna dusjer?? Har jeg aldri hørt om før. Snuppa mi vil desverre ikke dusje. Hun blir helt hysterisk så det har vi lagt på is til senere. Hun er 1,5 år og hater også å vaske håret. Hun hyler og gråter som om det er tortur av verste sort, men vaske håret MÅ hun gjøre 1 gang i uka uansett. Jeg regner med at det går seg til til slutt, i hvert fall til før hun begynner på skolen:)
Twig Skrevet 7. oktober 2006 #17 Skrevet 7. oktober 2006 Vi bader.. har badekar, og balje, så vi bruker begge delene ) Hender vesla dusjer med meg
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #18 Skrevet 7. oktober 2006 Her er det kun dusjing, for vi har ikke badekar. Fungerer kjempebra for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå