Gå til innhold

mammaklær!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hvor handler dere mammaklær? På nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...Handler på Hm jeg..Ikke det beste utvalget der men.... Uff klarer hvertfall ikke og gå i olabukse lenger....

Skrevet

Har mye fint på H&M, på mamma-avdelingen, men det gjelder å stikke innom i ny og ne for de fineste buksene forsvinner fort!I alle fall her i Tr.heim hvor utvalget ikke er så stort..

Gensere og topper synes jeg det går an å kjøpe hvor som helst, i alle fall i 2.tri. Har vært og shoppet litt i dag, fant mye fint på den generelle avdelingen på H&M, som kan brukes etter fødselen også. Greit med litt lange gensere, som bare kryper litt oppover etter som magen vokser..

Bor du i Oslo-området har de jo mye fint på "den kule mage" og "svangerskapet".. :-)

Sikkert mye fint man kan bestille på nettet også, bare å surfe litt..

Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg handler Mamalichius (?) klær på den lokale forhandleren!

Veldig behagelige klær, som ikke er så dyre. =)

Skrevet

jeg handler en del på Zara i bogstadveien...vanlige klær bare en størrelse større enn jeg pleier å bruke da...ellers har jeg mamalichious olabukser...ett par bukser fra h&m....men jeg syntes de har dårlig utvalg...de har mye fint på nettet også...lykke til:::0)

Skrevet

Prøv hos Nanima mammaklær i Bergen ( nesttun ). De har også nettside. Mye fint synes jeg. Og varene blir raskt levert.

Ellers liker også jeg Den kule Mage, men ettersom jeg bor i Bergen så er jeg jo ikke der så ofte..

Skrevet

Jeg handler på Lindex (olabuksene der liker jeg godt)

Og H&M... På H&M kjøper jeg topper og gensere... Der er det rimlig og helt greie klær... Det er jo bare for en kort periode.. Bruker fortsatt mye "vanlige" gensere og, bare går opp en størrelse :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en kjempefin mammabukse på Lindex, mørk dongeri med stretch i. Stilig! Den er ganske trang i bena, akkurat slik som jeg pleier å bruke når jeg ikke er gravid.

Ellers kjøper jeg lange topper og singleter på Vero Moda/H&M og kommer nok til å kjøpe noen topper på P O.P etterhvert...

Skrevet

Lindex har faktisk veldig stilige mammabukser. Har t o m sånne som er smale i beina. www.hm.com har en del fine og billige gensere.

Samt www.laredoute.com

Jeg har nesten ikke mammaklær. Har et par gensere, men ellers så kjøper jeg mest klær på vero moda og bik bok. Lange gensere og topper i stor str. Ser liksom litt bedre ut en mamm klær:)

Skrevet

Jeg har bestilt mørkeblå mamma jeans fra h&m på nettet. Noen som har prøvd den?? håper den passer meg...

Skrevet

Den har jeg linneha! Jeg er vanligvis str. 38, M, eller 27 i jeans, men bestilte 36 og den var stor nok.

Eneste jeg ikke likte så godt var at den var ganske bootcut i bena.. men jeg dro frem symaskinen og sydde inn bena fra midten av lårne og ned, og er veldig fornøyd nå. Jeg måtte nok ha gjort det uansett, for jeg har så pinglete lår.

Skrevet

Har også den. Passer i beina men er dritstram over magen. Hører mange som har den sier det samme. Og jeg har ikke stor mage. Har klipt den opp på sidene.

Skrevet

Jeg bestilte også den jeansen fra HM. Bruker 36 til vanlig, så jeg bestilte 36. MEN sendte den i retur for jeg syns allerede nå at den var litt stram og få på. Er ikke blitt sååå stor enda heller... Håper det går bedre for deg. Vi legger jo på oss så forskjellig.. :)

Skrevet

Jeg har handlet litt på www.ellababy.no som jeg fikk anbefalt av en venninne. Litt annerledes klær og ikke så aller verst dyrt. Jeg har også vært på den kule mage, men fant ikke så mye der og det jeg fant var dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...