Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 hei er 7 uker på vei og har termin 30 mai å gleder meg masssse er først barnet vårt men hadde en SA for 2 år siden så håper å tror alt går bra denne gangen!har heldigvis ikkke vært mye kvalm endå men noen dager er det grusomt.har vondt i vortene på puppen og er kjempe trøtt!men føler meg ellers topp!! ville bare mld meg inn her hos dere å fortelle litt om meg selv.krysser fingrene for oss alle!!!
tina 79:) Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Velkommen! Jeg har også termin 30 mai! Blir koselig med mai-barn (jeg er det selv nemlig, he he)
Bebbies i magen Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Heisann! Velkommen hit. Jeg har termin 26. mai. Vi hadde planlagt mai barn og det klarte vi. Veldig heldig. Lykke til videre. Vi kommer nok til å følge hverandre i mange måneder. For vi må bare ha tro på at det kommer til å gå bra. Klem
keisersnittnr3 Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 hei hei har termin med tredje mann 31 mai. men kommer til å få 10-14 dager før har legen sagt:) tok faktisk bare to mnd denne gang fra jeg slutta på p-pillene, så for gikk det ikke med dei to andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå