Gå til innhold

Flere med god matlyst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det varier veldig fra dag til dag.

I begynnelsen var det veldig mye usundt, men nå lager jeg meg heller en tykk smoothie.

Hehe, bestevenninna mi hadde ikke sett meg på en stund

- ja nå begynner du å få fin gravidmage.

øhmm nei, ehh det er fett, luft og vann sier jeg å ler.

Samme her. Spiser og spiser, selv om jeg ikke er sulten. Jeg gjør akkurat det jeg hadde bestemt meg for ikke å gjøre. Det vises dessverre på vekta også. Vanligvis passer jeg veldig på hva jeg spiser, for jeg har lett for å legge på meg. Nå spiser jeg som aldri før, både sunt og usunt, og ikke har jeg trent på lenge (legens anbefaling). Hvor skal dette ende? Magen er ikke blitt så stor hos meg enda (er 14+5), men jeg merker jo på tøyet mitt at jeg nesten er 5 kg tyngre. Må nok skjerpe meg, men ikke lett gitt..:-( Huff! Det skal jo av også!

Blir litt overrasket over innleggene der man kan legge inn hvor mye man ha gått opp. Det er så mange som har gått opp så lite. Er det bra da? 2 kg i uke 24 f.eks? Har lagt merke til at det er flere som skriver dette.

Jeg har også sett at det er mange som ikke har gått opp noe særlig selv om de er langt på vei. Hos noen er det kanskje fordi de har gått ned i starten pga oppkast og kvalme, men jeg tenker også som deg at kan det være bra med 2 kg i uke 24?

Jeg tenker at så lenge jeg ikke spiser så usunt så gidder jeg ikke å prøve begrense meg. Etter sist svangerskap gikk jeg fort ned igjen til under startvekt, så jeg håper på dette skjer denne gang også. Men jeg kan jo brenne meg:) Det er lett å tenke at nå er jeg jo gravid så jeg blir jo stor uansett, da kan jeg bare spise alt jeg har lyst på. Jaja, får håpe jeg ikke går opp så veldig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...