Gå til innhold

I dag har jeg gjort:

Anbefalte innlegg

Skrevet

- "Somlet bort" en time her inne til å begynne dagen med

- skrevet og levert søknad om permisjon til instituttet

- hilst på lillegutten til en på lesesalen her. Sååå søt og liten, 2mnd gammel. Han var født 4 uker for tidlig, men var 49cm og 3kg likevel.

- ringt sistemann på lista som ikke har svart på eposten med forespørsel om intervju til masteroppgaven. Han var selvfølgelig ikke inne i dag!

Og så har jeg gjort svææært lite av forberedelser til intervjuene mine ellers. Er liksom ikke helt i modus etter eksamen enda. Jaja, første intervju er på onsdag, må vel få samlet meg til da! : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- somla bort timesvis hær inne

- leka med frøkna

- nåla to tøva engla

- spist

Har vel ikke gjort nå anna...

Skrevet

Jeg har gjort:

INGENTING ! ! ! ! !

.........................jo, hengt opp en klesvask....

Kom arbeidslyst å heng deg på................................

Skrevet

Bimmet bittelitt... Vasket leilighet... Så nå har jeg kynnere uten like. Trenger en dusj! Men må nok legge meg litt nedpå først... Skal passe 2 aktive unger i kveld, så da blir det ikke mye avslapping.... ;)

Skrevet

Dristet meg til en tur på Strømmen storsenter.. og fikk jo seff så sinnsykt vondt i bekkenet, så nå lider jeg... *syneslittsyndpåmegselvmenbarelittda* Men takk gud for bekkenbelte, det er digg å få snøret bekkenet sammen assa!

Fikk kjøpt 1 ammetopp og to gravidtopper. Det var jo så kaldt i dag, så jeg oppdaget at jeg ikke hadde noe særlig topper som passet. Litt surt å måtte bruke penger på sånt når det er 40 dager igjen til termin.. Men jeg var lur og kjøpte en av de i ammetopp da. Kan brukes både før og etter liksom...

Skrevet

tja..jeg startet dagen med å ta en kjempe oppvask etter middagen i går.

så ryddet jeg litt i stuen,innen mine svigerforeldre kom å hentet min datter.

de skal ha henne HELE helga.

så nå skal jeg bare slappe helt av.......har til og med sovet 2½ time allerede...sov helt ELENDIG i natt.

så nå venter jeg bare på at min samboer kommer hjem. :)

Skrevet

- brukt en time på frokost med BIM attåt ;-)

- gått en og en halv time i skogen med hunden min og søstra mi sin

- møtt mannen min i byen etter han var ferdig på jobb

- vært på kafe og spist kake

- handla inn masse mat, frukt og digg til helga

- støvsuga og rydda leiligheten mens mannen lagde middag

- spist middag

og nåååååå- ligger jeg her på sofaen m laptopen i fanget og føler meg vel så fornøyd med alt jeg har utrettet i dag, er faktisk litt sliten så jeg tror jeg strander her for en stund ;)

Skrevet

Fått levert feil str på kjøkkenet til huset vårt som vi skal flytte inn i om 2 uker. Så når montøren kom i dag passer det ikke..... FINT

Vært på medarbeidersamtale og fått beskjed om at jeg IKKE får personlig lønnstillegg i år for jeg skal jo "bare ut i permisjon alikevel", dessuten tjener vel mannen min godt nok osv osv.

Det er jo året som har GÅTT som teller men min sjef har nok bomma litt der. Dessverre for han så er jeg også tillitsvalgt og verneombud og kommer til å ta dette opp med forbundet. Han tuller med FEIL gravide kvinne!!

JEG ER FORBANNA!!

-så jeg dro på butikken og kjøpte masse masse masse sjokolade

Skrevet

Hei Lucia!!

Vil bare gi min støtte- for en DUST av en sjef, du har all rett til å være forbanna ja!!!!!! ta saken videre ja, jeg blir så heit i toppen nåe jeg leser om sånn behandling av gravide- akkurat som om vi må gå å unnskylde oss for at vi sklal i permisjon, og nesten må være glad til for at vi får det liksom....... arrrgggg!!!!!

Spis en haug med sjokolade du :-)

Skrevet

Huff du har hatt en kjiip dag du!!!!

Du har all rett tel å vær førbanna!!!!

Skrevet

- Trent

- vært på BiM-treff

- kjøpt middagen, men ikke laga den enda:)

Skrevet

-skulka skolen

-lot lillegutt få sove litt lenger og leverte ikke han i barnehagen før hal 10

- satt nesten 1,5 time forann dataen

-vaska hele huset(var for en gang skyld ryddig så jeg slapp alt forarbeidet)

- dusja

- dro i barnehagen der det var salg av vaffler

- Laga middag

- Er i skikkelig dårlig/deppa humør

- sambo skal på trening og da skal jeg og junior handle litt godteri til i kveld

Skrevet

Takk!!

Dumt av han å kødde med hormon bomba meg! Ikke at jeg vanligvis gir meg heller, men dette er å gå laaaaaaaangt over streken! Skal vi straffes for at vi føder barn??? Nå går jeg "glipp av" to personlige opprykk. 1 n¨å pga dette og neste år når jeg er i permisjon!!

NEI TIL MANNFOLK!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...