kosemoms♥med ny spire Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hehehehe, kan jeg bare si!! Har aldri trent aerobic før...Og tror det var mest morsomt for de andre å se på meg:-P Og jeg var jo sykemeldt i 7mnd før Amandus kom, så kan si at jeg er i VELDIG dårlig form! Merkelig å tenke på at jeg var en danser i 15år...kan love dere at all den kordinasjonen og kondisen, ikke minst det grasiøse, er TOTALT borte!!! Så ut som en forvirra flodhest blandt disse hjemmeværende damene som så ut som om de ikke gjorde annet enn å trene aerobic hver dag, hihi:-P 60min holdt jeg på og virre rundt der, og var ikke noe lettere å følge med på "høyre, venstre og armer hit og dit" jo mer sliten jeg ble! Har dere sett gule sider reklamen? følte meg litt sånn! Men er ved godt mot og skal prøve igjen på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 He, he... Jeg kan se det for meg! Been there - done that, for å si det sånn... Men jeg hadde ikke like godt pågangsmot, jeg da, det ble med den ene timen for meg.... ) (Og det er 7-8 år siden...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 Samme her....gikk på folkehøyskole i 93/94 (etter vgs) og var så dum å velge aerobic som valgfag. Tabbe! Jeg eier ikke koordineringsevne...i hvertfall ikke på det nivået en aerobic-time krever... Treneren eide visst ett treningsstudio i Sarpsborg, og var norgesmester eller noe sånt. Skrekk og gru.... Alle tok det så seriøst også.... Nei, de beste timene var da jeg var syk og kunne sitte å se på at andre bomma på trinnene. Hihi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 Men stå på, Mariann! Det er bra at du ikke gir opp så lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå