suna-78 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er i uke 37, tørster som en gal......gjelder også natt. Har også et mye større behov for mat enn tidligere. Huff....kan ofte spise første frokost halv fem på mårran! Har ikke utslag på sukker i urin, da er det vel ikke fare for svangerskapsdia? Lurer på om det er flere i samme situasjon, har hatt det sånn i et par uker nå.....
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Drikker litervis med vann jeg. Er bare 29 uker jeg da. Har høyt blodsukker, men ikke sukker i urinen. Skjønn det den som kan..... Men har ikke fått noen diagnose på diabetes. Drikker hvertfall 3 Halvlitere med vann hver natt, og dobbelt så mange på dagen
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Du får jaggu møte oss på peppes eller noe slikt snart;O) Må få til et treff igjen! Når passer det best for deg da? Håper du har det bra ellers. Mange som drikker mye og den lille skal fetgodgjøre seg nå vet du,så kanskje derfor du spiser mer;O) kos kos¤
Månetoppen Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Samme her! Er jeg våken i 4-5 tiden på morgenkvisten (noe som ikke er uvanlig lenger..) må jeg virkelig ta meg sammen for å ikke stå opp og spise. Ikke er det lett å sove videre med rumlende mage heller. Vet ikke om det er plassmangel som gjør at vi spiser mindre til hvert måltid eller om det er økt behov. Synes egentlig at jeg spiser like mye som før...hm.. Kommer vel ut en kraftkar! I tillegg har det blitt en vond sirkel med all den drikkinga og dogåinga. Er helt på tuppa etter isvann med maaange isbiter...og særlig på kvelden er tørsten stor.
suna-78 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 Hei sola ; ) Jasså, du er på nett!! Skulle vel få til noe snart, hyggelig på onsdag? I dag skal vi på Ikea og shoppe! Er ikke helt i toppform, men dit skal jeg uansett ; ) Mannen har pussa opp barnerommet så nå skal ting innredes! Bra med deg a? Klem
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Hei.Ja sitter her litt,merker jeg snart må sette meg i go'stolen. Vært hos fysioen idag og fått skikkelig bank,(kjennes det ut som)( Snuppa er i Stryn så prøver alt jeg kan å slappe av,men ekke helt enkelt. Ble ikke noe av på onsdag....2 ble syke. Og 2 skulle egentlig komme senere,men de møttes de to allikevel da. Men på tirsdag så var vi 4 som var og badet i varmtvannsbasseng. Og oppi et mindre enda varmere basseng og oppi en kald stamp:O) Det var veldig deilig for bekkenet. Så deilig å komme til innredningen! Blir skikkelig koselig. Du får ta i bruk en rullestol på Ikea da vet du;O) Gikk gjennom alle klærne som snuppa brukte frem til 6 mnd her om dagen,gud så mye klær.....og så lite og søtt! sukk..... Kanskje få til no slutten av neste uke? Er jo ikke lenge igjen nå,og tiden flyr fort. Er ikke sikkert alle roker så mye på slutten heller. Kose deg masse i helgen da,og slappe godt av:O) klem (trenger du no gutteklær?....har litt liggende som ikke jeg får brukt:O))
Gravid med nr. 3 Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Hei Høstgutt underveis og *sola mi*! Sitter mer på BIM nå. Er mer hjemme og ganske immobil for tia. Etter jeg var i bassenget den dagen og sikkert overdrev treninga, har jeg fått isjias i tillegg til bekkenløsninga. Ikke godt!! Så nå har jeg måttet ty til krykker. Bruker dem minst mulig da jeg føler meg som en krøpling. Savner å gå lange turer, trene, hoppe og sprette rundt... Synes absolutt vi må få til et treff snart. Jeg har mulighet nå på søndag da jeg allikevel skal inn til Moss. Noen flere??
suna-78 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2006 Hvor bader dere? Det høres veldig deilig ut ; ) Bekken og hofter blir bare værre og værre her også....i tillegg til de opprinnelige ryggvondtene....Så, ja, jeg kjenner på den at det ikk er like lett å avtale på sikt lenger! Går til fysio to ganger i uka, det blir mer som vedlikehold og velvære, det er i allefall godt i øyeblikket ; ) Endelig helg, ukene går fort, men nå har i allefall kjæresten fri Dere får prøve å kose dere litt, selv om du sikkert sanvner lille jenta di.... Tusen takk for tilbudet, du er snill ; ) Men her strømmer det over av klær. Nesten for mye, hehe....Jeg får jo alt etter nevøen min, han er 6 mnd nå og jeg har metervis med klær fra 56-68. Og det kommer visst mer............. ; )) Kanskje du kan gi det til noen andre som trenger det?!
suna-78 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2006 Heisann, deg og ; )) Huff, så trist at du skulle få mer elendighet!! På søndag skal i allefall jeg slappe av hjemme, skal til Sarp på 30 års lag på lørdag.....Blir nok med program annenhver dag nå for tiden... ; ) Bra med deg ellers? Er vel som her,,,,lei?? Og spent på om det skjer noe snart etterhvert! Blir en spennende høst!! Klem
Gravid med nr. 3 Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tar gjerne imot gutteklær *sola mi*. Jeg har fått en del, men lite i de minste størrelsene. Der vi var og badet var på Korpus i Moss. Kjempedeilig!
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Hei og hopp Cec. Du må ikke være så sprek vet du;O) Bare svømme som en hund fikk jeg beskjed om hvis man skulle svømme på brystet. Men vi lå bare og fløt for det meste vi og skravlet...hihi Uff,ta det masse med ro nå så det ikke setter seg mer. Her har snuppa endelig lagt seg med hodet ned,har liggi i tverr leie hele tiden. Så igår sa jm at det skulle mye til før hun flyttet seg,lå med hodet godt ned som hun sa. Merket at det hjalp bitte litt på bekkenet.....men har også hjulpet veldig mye å ikke løpe etter og løfte en på 1,5 år denne uken;O) Trenger du no gutteklær kanskje? Søndag må jeg takke nei til,da kommer snuppa hjem og har vært borte hele uken:O) Men har du bilproblemer neste gang det er treff så kommer jeg gjerne og henter deg! Kose dere masse nå jenter og slappe av og lytte til kroppen! Høstgutt....vi badet på Korpus,et senter her i nærheten av Bohus. Bare å si ifra hvis du har lyst til å duppe en dag:O)
suna-78 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2006 Er det spesielt for gravide eller? og når på dagen? Lurer på om det er noe for meg....? Mulig jeg sitter igjen med for mye klær....hvis jeg gjør skal jeg si i fra! Har ikke helt oversikten enda.....; )
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Vi gikk når det er ledig der. Er en del timer på dagen som er ledig når det ikke er timer der. Merket det godt på bekkenet mitt at det gjorde godt. Fikk beskjed av fysio også om å gjøre det mere Er også timer for gravide et annet sted,men da må man bestille og slikt. Her kan vi være så lenge vi vil og bare kose oss med det som finnes. Cec! Da skal jeg ta klærne med til deg neste gang vi sjås! )
Gravid med nr. 3 Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Det er et vanlig treningssenter med basseng, varmebasseng, badstu og kaldstamp. Jeg er medlem så jeg vet ikke hva det koster å gå der, men jeg synes de sa at det var ganske dyrt å betale for å gå en gang -kanskje 150,- eller noe? Vet du *solami*? Hva om vi setter opp et treff i neste uke en gang? Jeg kommer til å være en del i Moss da siden vi ser for oss å begynne å flytte neste uke. Er så lei nå av oppussing og kaos både her og der. Særlig fordi jeg ikke kan hjelpe til noe særlig og bare føler meg ubrukelig og maser på stakkars mannen. Men så herlig det skal bli etterhvert, -med nyoppusset hus, baby og kos. Gleder meg!! Blir spennende i ukene fremover nå å følge med hverandre. Babyene kan jo begynne å melde sin ankomst veldig snart...
Gravid med nr. 3 Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 Høstgutt underveis - du må gjerne bli med på bassengtrening for gravide m bekkenløsning. Både jeg og et par andre fra treffene våre er med der. Det koster litt over 100 per gang og er i Høienhald badet i Moss hver tirsdag kl. 15-16. Bare si fra hvis du vil være med så kan jeg gi beskjed til fysioterapeuten som har det (jeg får akup hos henne ukentlig). Det er veldig bra for bekkenet, og deilig varmt vann.
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 6. oktober 2006 #16 Skrevet 6. oktober 2006 Er medlem jeg også....så er ikke helt sikker. Men koster litt vet jeg,så er kanskje ikke noe en gjør mange ganger i uken. Men var veldig koselig at de andre ble med her om dagen,og som vi ventet på deg da Cec;O) hihi Kan jo prøve å få til neste fredag kanskje? Skal høre med min mor om hun skal jobbe eller ikke,ang barnevakt:O) Vet alt om å pusse opp hus,tok over dette huset 2 mai.Glad vi er ferdige!!!!!!;O) Har fyrt i peisen idag jeg,superkos! Ja,er ikke lenge igjen uansett dere! Kose dere med magene,kommer faktisk til å savne den etterpå,tro det eller ei;O) Men klar for å bli ferdig nå ja!!!!! Tjohei god helg!)
suna-78 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 6. oktober 2006 Høres bra ut, mulig jeg blir med en dag ; ) Godt at du kommer deg i hus da Cc, deilig å komme seg i gjenge før babyen kommer! Jeg er også veldig spent framover, se hvem som kommer først osv ; ) Må kaste meg rundt, skal straks dra. God helg jenter!! Vi får meldes nærmere på mail ; ))) Klemmer
Gravid med nr. 3 Skrevet 6. oktober 2006 #18 Skrevet 6. oktober 2006 Her blir det mye skriving på kryss og tvers... Jeg så ikke innlegget ditt lengre opp *solami*. Jeg vet at man skal være forsiktig med trening, men det var så deilig å trene og ta i litt uten å kjenne smerter i det hele tatt i vannet. Merket det når jeg skulle opp av vannet derimot... Trøster meg med at det ikke er mange ukene igjen før vi blir mange kilo lettere og at kroppen gradvis får stabilisert seg igjen. Klær mottas med takk! Jeg har nesten ikke kjøpt noe selv. Man får jo så mye hele tiden, men alle er jo så "lure" og kjøper i store størrelser fordi de tenker at vi får så mye i nyfødt-størrelse... Jeg har heller ikke fått sett skikkelig gjennom de klærne jeg har fått sånn at jeg vet om det er visse typer klær jeg mangler, og andre jeg har mye av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå