Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite murmeldyr på 10 dager.. Hun sover i timesvis, våkner og får mat, og sover videre. Noen ganger sover hun bare to-tre timer i strekk, men nå har hun sovet i over fire timer, og puppene mine holder på å sprekke. Peter var også et murmeldyr, men han fikk mm på flaske, så da gjorde det jo ikke så mye at han sov "hele døgnet".

Bør jeg vekke henne for å gi henne mat? Eller bare pumpe meg? Har ikke lyst å bryte gode sovevaner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la henne sove!!! pump deg litt for å lette på trykket:) hun våkner nok snart!!

min sov også hele tiden når han var helt "ny".... nå er han 3,5 mnd og vil helst bestemme selv!!

Skrevet

Jeg ville ikke vekket henne:) Pump vekk den verste sprengen. Plutselig våkner hun og er klar for mat igjen:)

Skrevet

Spurte helsesøster om dette, da min datter også er et sovedyr, hun sa at de kan sove max 4 timer siden bør de vekkes. Men det er vel opptil hver hvordan man gjør det...:o)

Skrevet

På barselavd sa de til meg at babyen min ikke burde sove mer enn 3 timer, han burde på få mat hver 3 time, så om han sov burde han vekkes. Blodsukkeret deres synker om de ikke får mat ofte

Nå er han 1 mnd, og regulerer det hele selv, sover omtrent 4 timer på natten før han våkner og skal ha mat, men spiser ofte hver 2-3 time på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...