Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er snart i uke 36 og jeg leste dette er riktig tidpunkt for å begynne med modningsakupunktur... Jeg har veldig lyst til å prøve siden det hadde vært bra å unngå å gå over termin. Er det noen som kan anbefale et bra sted som gjør modningsakupunktur i Trondheim? Og hvor mye skal det koste cirka?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er også interessert i tips om et bra sted i Trondheim... Er selv snart fullgått 37 uker. Sist gang gikk jeg to uker over termin, noe jeg ikke ønsker denne gangen )
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Hei dere! Jeg fikk det gratis på sykehuset forrige gang. Det var i uke 40 når jeg var inne for å sjekke om modningsriene hadde hatt noen effekt - null effekt og da spurte hun om jeg ønsket modningakupunktur. Fødte tre dager etter. Denne gangen har jeg pga fødselsangst fått keisersnitt på termindagen. Men ettersom både jeg og de helst ser at det starter av seg selv (skal ha prøvefødsel hvis det skjer) får jeg modningsakupunktur fra uke 37 - neste uke. Men hun sa at ettersom vi begynner tidligere med akupunkturen nå, måtte jeg ikke regne med samme effekt.. Jeg foreslår at dere ringer sykehuset og spør forsiktig hvordan de stiller seg til det i feks uke 38. De er vel ikke kurset i det uten grunn, tenker jeg...Men vet jo ikke hvordan de vil svare dere da... Uansett går jeg i tillegg til en homeopat her i Trondheim, heter Kurt Askim, og driver sammen med faren sin. Faren er akupunktør, så det går jo an å ringe dit å spørre? Klinikk Askim, mener jeg det heter.. Lykke til!
hønepøne;-) Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Både far og sønn Askim er akupunktører. De er rasende flinke til det meste. Går dit regelmessig for å få bort alt vannet jeg har i kroppen samt noen andre småplager. Det funker som bare det. Har avtalt å starte modning om noen uker nå. Anbefaler de på det sterkeste. Koster 350 kr første gangen, og deretter 300 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå