dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 jeg har syndet....:-( var inne på spå-siden igjen... men,ble spådd gravid i november-desember,så da var det greit.hadde fått januar en gang til hade jeg blitt sinna... selv om jeg egentlig ikke tror på sånnt...:-) hvordan så testen ut i dag da??
Smaspi30 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hvor er spåsiden? Finner den ikke blant BIM-forumene...
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 gå inn på DinBaby... der er det et forum som heter spå/horoskop
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 er ikke meningen å skrive så mye feil,er bare tastaturet som henger seg opp....
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 hehe...kjenner til alt det der med feilskriving. Man VET man skriver riktig, men likevel blir ting bare feil skrevet. Irriterende..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2006 hallooooooo....!!!!! hvor er du??
Lillegullet130707 Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Heihei!!!!! Har hatt det travelt på jobb, derfor ikke tid til å være her på BIM i dag. Testen var fortsatt en strek og inget slim... Spørs om jeg har hatt el tidligere denne gangen da. Hva med deg dollypopp, ble det noe babylaging i går da? ;o) Hihi...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2006 tyder på at du har hatt el da ja. her ble det babylaging:-) er på dag 14 i dG,ER VI IKKE DET...? oi...hehe. så må kjøre noen runder i helgen da. så greit at det var mye å gjøre på jobb da. da går jo tiden litt fortere.
Lillegullet130707 Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Du må gjerne være på spåsiden for min del, men vi vet jo begge to at det er bare tull det de sier. For ingen har jo sagt riktig, det er jo denne mnd og syklusen vi skal bli gravide vennen!!!! Jeg bare føler det på meg! Jeg ser oss to på sykehuset som to stolte mødre i slutten av juni (vi føder begge litt for tidlig skjønner du...) Hihi... Men skal vi ikke ta Ullevål da...?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2006 jo,vi gjør det. mamma jobber rett under føden på ahus...... da tar vi ullevål. skal på kino jeg nå.med mor i lilletsrøm. skal du noe spennende i kveld da? må foresten spørre om noe ekkelt.... kommer masse ekkelt ut av meg når jeg er på do i dag. har jeg el da?er ikke slim,bare noe ekkelt....hmm...eh,sorry:-)
Lillegullet130707 Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Men, hvordan var konsistensen? Tok du på det? Lignet det på eggehvite eller var det grøtete, farge...? Hm.. Vi har fyrt i peisen, skal lage masse digg mat og kose oss bare vi to. Hvilken film skal dere se?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2006 saus.... har vært hver gang jeg har vært på do i dag.og litt i går. kanskje litt som vanlig utflod,bare at det er bare når jeg er på do.... pleier ikke å ha masse sånn,så tenkte at det var el som var på gang og at den tar litt av pga pergoen?! så koselig da:-) mamma ville se den "marias menn",så blir nok den. vet ikke om jeg er så gira på den men. lar henne velge,så siden hun betaler...
Lillegullet130707 Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Ok, men er du sikker på at det ikke kan være din manns sauser...? :-/ Det kan jo også være pergoen... Jeg klarer ikke hjelpe deg snuppa! Sorry.. Du får kose deg på kino med mor, nå skal jeg gå og lage potetbåter.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 6. oktober 2006 mulig det.... ok,kos dere dere også!! snakkes senere,klem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå